عقاید یک رامین

چیه آخه؟ هی میره رو اعصاب

اگر بازی جدید نصب کردی رو گوشیت و همون اولش نرفتی تو تنظیمات و صدای موزیکشو نبستی، از ما نیستی

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ق.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

دقیقا همینطوره که گفتی!
:)
برای بازیا که این کارو نمیکنم چون بازی با موزیکش حال میده نه بدون موزیک
ولی وقتی یه مسنجر جدید مثل تلگرام و... نصب میکنم اول نوتیف هاشو میبندم :)
بابا اون موزیکش بعد دو دیقه میره رو اعصاب :| :))
من کلا بازی نداشتم تا همین چندوقت پیش. یه‌دونه نصب کردم و خواستم با این حس «صداش رو قطع کن رو اعصابه» مبارزه کنم که خب... در نهایت شکست خوردم. :| :))

پ ن: پست‌های قبلیت رو خوندم ولی چون در جریان خستگی مفرطم هستی همین‌جا بازگشت دوباره‌ات به آغوش بیان رو تبریک می‌گم. :))
:)) خسته نباشی
مگه میشه صداشو نبست؟!😲
اینکه از ما نیستن رو تفهیمم ولی اینکه اونا دیگه کی ان رو نه؟! :))
:)))
من خیلی بازی تو گوشی‌م ندارم، دو سه تا دارم، الآن که گفتی فهمیدم من تا حالا نرفتم صدای هیچ‌کدوم رو قطع کنم. چرا؟
چون یا خودش صدا نداره یا بازی شنیداری جواب دادنیه!
قابل قبوله. تو ام از مایی :))
اصن صداش تمرکز آدمو بهم میزنه مسخره ها بااین بازیاشون
بازیا بعضا خوبه‌ها ولی صداشون نه
مخصوصا وقتی یکی دیگه داره بازی می‌کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)