عقاید یک رامین

واقعا جالبه‌ها

من حتی بلد نیستم با مداد یه خط بکشم ولی ۵ ماهه بعنوان گرافیست دارم کار می‌کنم
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ب.ظ

 ۲ تا نظر تا الان نوشتن

اون موقع که این پست رو خوندم شاید زیاد درک نکردم ولی منی که طراحی کلا کار نکرده بودم الان تو این ترم ۳ تا کلاس طراحی دارم!! واقعا عجیبه که از پسشون هم برمیام :دی
باریکلا. البته ببین یه سری تفاوت‌ها هست بین artist و graphic designer. من گرافیک دیزاینر هست. محصول نهایی آرتیست می‌تونه معانی مختلفی داشته باشه و برداشت‌های متنوعی داشته باشه که همش درست باشن ولی گرافیک دیزاینر سعی می‌کنه یه هدف مشخص رو منتقل کنه. مثلا طراحی آیکن برای گرافیک دیزاینره. اگر تو ایموجی خنده ببینی و بگی انگار داره گریه می‌کنه، یعنی دیزاینر کارشو اشتباه انجام داده. 
آره آره میدونم بابااا
دیدم کارایی که انجام میدی👌🏻
حله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)