عقاید یک رامین

7 سالش شد اینجا

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۴ ب.ظ

 ۳۳ تا نظر تا الان نوشتن

تولدش مبارک:)
ایشالا صد سالگیش!
ممنون :)
مبارک باشه ایشالا به شادی
ممنون :)
به به! مبارکا باشه! خوشحالم که به واسطهٔ این‌جا دوستی به خوبی رامینمون پیدا کردم :)
مرسیات :)
مبارک باشه.

باعث خوشحالی ماست. امیدوارم همچنان پرشور و ذوق بنویسید.
ممنون :)

لطف دارین :)
مبارک باشه.
ممنون :)
دیگه میتونین بفرستینش کلاس اول :دی
والا مجازی شده خونه خودم یادش میدم :))
مبارکه
ممنون :)
مبارکه :)) از اون‌جایی که بخاطر کرونا امکان اومدن به جشنی که می‌خواین بگیرین نیست، آدرس بدیم که شیرینی به دستمون برسه؟ :))
ممنون :)

کیک هست دیگه. بفرمایین :))
ماشاالله
هفتاد ساله بشه:-)
مرسی :)

تو اون موقع پست بنویسم؟ 
مبارک باشه! چه تصویر بامزه‌ای! :))
تشکر فراوان :)
مبارکه
امیدوارم بیان همیشه پا برجا باشه و اینجا هم با قدرت به فعالیتش ادامه بده :)
ممنونم از لطف‌تون :)
مبارک باشه ^_^ قلمتون مانا
ممنون :)
مبارک باشه :)
دیگه کم کم باید براش لوازم تحریر بخرین و بفرستینش مدرسه

ممنون :)

خریدیم :))
بیام قیل و قال راه بندازم یا برم بخوابم؟ :)
بچه جان تو خودت میزبانی :))
به به ایشالا به مبارکی
پس امسال باید بره مدرسه اونم که مجازی شد از شانست:))
ممنون :)
خونه خودم یادش میدم
مبارک باشه :)
ممنون :)
چقدر تونستی دووم بیاری، دمت گرم. هفت سالگیت مبارک.
خیلی وقتا به سرم میزد پاک کنم اینجا رو ولی خداروشکر موند :) ممنون
سلام :)
هفت سالگیش مبارک :)
ان‌شاءالله پست ۷۰ سالگیش :)
سلام
ممنون :)

تا اون موقع پست بنویسم یعنی؟ :)) خسته میشم خب
ماشالله :)))))
مبارکااااا
آقا شیرینی می خوایم یالا :)
ممنونم :)

کیک هست دیگه 
تبریک به خودش و صاحبش:)
حالا چرا سه طبقه؟
ممنون :)

تعداد مهمونا زیادن :)
ضمن عرض تبریک، می‌خواستم بپرسم وبلاگ شما خوراک وب (feed یا rss) نداره؟
نه فکر کنم نداره
مبارکه رامین جان
چرخش برات بچرخه
مرسی :)
این شمع کیک هم داره؟!
مبارک باشه :)
ممنون :)

شمع کیک داره؟
به به چه عالییی!
خیلی خیلی مبارکا باشه .. داشتم حساب میکردم چقدر از ۷ سال اینجا رو خوندم😁
الان کیک رو قاچ میکنین میدین بهمون دیگه؟😌
ممنونم :)

من خودمم الان کیک دلم میخواد
فقط وبلاگ رامین می‌تونه همچین کیک تولد خوشگلی داشته باشه :))
مبارکه رفیق. الهی ابدی باشه عمر این وبلاگ :)
لطف داری تو :)

مرسی :)
مبارک باشه :))
ممنون :)
وبلاگ‌های بیان، همشون این امکان(فید) رو دارن. احتمال میدم در زمان طراحی قالب وبلاگ شما، این مشکل به وجود اومده. من مطالب وبلاگ شما رو دنبال می‌کنم. عدم دسترسی به فید وبلاگتون، باعث می‌شه از به‌روز شدنش دیرتر مطلع بشم. در صورت امکان اگه وقت داشتید، یه پیگیری بکنید. ممنون.
درستش کردم.
خیلی دور نیست فقط۶۳ سال مونده:-)
فقط :))
چرا هفت طبقه نزاشتی؟
چون تعداد مهمونا اونقدرا هم زیاد نیس :))
چرا ... ما زیادیم...با خاموشا حساب کنی خیلی هستیم... اونام کیک میخوان.
همه رو حساب کردم من :))
مبارکه، مبارکه :)

کیکش خیلی وسوسه انگیزه آقا :))
ممنون :)

وافعا؟ :))
تبریک🌹
🎂: البته به خوبی کیک بالایی نیست (:
ممنونم :) 

مال تو شکلاتیه، بهتره :))
به به
مبارکه :)
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)