عقاید یک رامین

تلافی

امروز اونقدر برف بازی کردم تو دانشگاه ک نگووووووو
با بچه ها داشتیم عکس یادگاری میگرفتیم ، دوستم همین ک عکسو گرفت ، من پریدم جلوی بقیه بچه ها و با پام برفارو ب طرفشون شوت کردم :)))))))
یعدش هم الفرارررررررر
ولی مگه ول کن بودن ؟؟ افتادن دنبالم . آخر سر گرفتنم و زدنم زمین و برام حمام برف گرفتن :)))))
ی همچین دوستای زودتلافی کنی دارم من :)))
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۵ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

سلام...

وای چه خوب...امروز مدرسه مام اووووووووووضاعی بود...

راستی من نمیتونم برم بخش مدیریت شمام؟؟؟
سلام :)
:)
من میتونم برم ولی کلا ی کم مشکل داره این سرویس هنوز :|
پس شما شیطون بودین و ما خبر نداشتیم :)
کی ؟؟؟ من ؟؟؟؟
:))))
نع انگار این وبلاگ نمیخواد وبلاگ بشه؟!آخه من کجا تبریز کجا آمارگر گرامی حالا اگه میگفتی کرجم میگفتم خط روخط انداختی اما تهران با تبریز فقط یک عدد (ت) مشترک داره.
لطفا به مشکلات این آمارگر هم یکی رسیدگی کنه.

آمار گیر است دیگر . گاهی قاط میزند 
خیلی جاله این نظرو 25 اذر 92 گذاشتین 
ولی من امروز ینی 24 خرداد 94 دارم جوابو می نویسم براش 
اون روزا بلاگ هنوز کامل نبود . ی کم مشکل داشت . بعضی چیزارو هم اشتباه نشون میداد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)