عقاید یک رامین

گنگز

من تو یه دفتر تبلیغاتی کار می‌کنم. ما بعضا یه سری ایده مسخره به ذهن‌مون می‌رسه، همگی با هم کارو ول می‌کنیم تا اون ایده رو اجرا کنیم. یه روز دیدیم همه سوییشرت کلاه‌دار پوشیدیم، گفتیم یه عکس بگیریم شبیه این گنگای آمریکایی بشیم. عکس رو گرفتیم،یه بکگراند مناسب هم گذاشتم پشتش. شد این عکس. 


+ می‌پرسین من کدومم؟ اون نه اون یکی‌ام

جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

خفن فقط خودم که از رو دستا شناسایی میکنم:)))
تن پوینتز تو گریفیندور
منم منم مادرتون غذا آوردم براتون
شب ساعت یازده وقت خوابه نه غذا
گرگارو ببوس

عه نه اشتباه شد این اپیزود رو قبلا دیدیم:)))
اون مال سیزن گذشته بود :))
(تگ مقدم)
_ بله؟
_ سبزی کم فروش؟
_بلههههه
با تگ‌های من چیکار داری تو؟ 
پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیااااعرت
برگشتنی یه دختری ( تگ موخر)

پ.ن: مرسی از همه عزیزانی که با ریتم خوندن
نه خوب یاد گرفتی تگ‌هارو. اگه می‌تونی یه دونه لوپ بنویس
تو تو بهترین دوستمی

نه دیگه روت زیاد میشه رامین جون. بهترین دوست نه حالا. از همین دوست الکیا، از همینا که شب قبل خواب میری بلاگ شون دری وری میگی بخونن یکم شاد شن. شب؟ :))) /___\
اصولا تو باید الان خوابیده باشی. ما دوست؟ شب؟ :))
ببیییین، خون منو کثیف نکنااااا رامینااااا
میرم با بزرگ ترم میامااااا رامین آااااااا
من تک بچه این وبلاگم، به هرررر چی دلم بخواد کار دارم. به همه چی هم دست میزنم، بی اجازه سر یخچالم میرم، موزای مهمونارم میخورم! از گل نازک تر هم بشنوم میرم با بزرگ ترم میام. تمام. ( باد کردن ادامس خرسی و رها کردن کش پیژامه طبق آیین و سنن عگایدی)
:)))) 
بچه جان برو بخواب. کم موز بخور. صد بار گفتم جلوی مهمون با پیژامه نیا.
ما دوست:)/_________\ شب.

+ حالا الان رفرش میشه میبینم یه جواب دندان شکن به کامنت قبلیه دادی، پیشاپیش در پاسخ در اتاق رو بهم میکوبم😂😌
شب :))

در اتاقت رو باید در بیارم انقد نکوبیش
آقا مسعووووود؟ ایییییییی رامینو به مو فش داد :((((
( میرود با بزرگ ترش بیاید، با سایه سرش بیاید، با در و گوهرش بیاید😂😂😂😂😂)
به به مسعود جون. نکنه مسعود طرف منو بگیره؟ :))
من میگم دومی از سمت راست.
نمیخوادم بگی درست میگم یا نه.
حالا اگه دوست داشتی بگو.
بذار ببینیم بقیه چی حدس می‌زنن
حاجی گنگش بالاس :دی
بیت نابیه گنگش بالاست :))
کاشکی منم حضور داشتم :)
جای شما خالی :)
اوه اوه عمو داره گنگ میرقصه 😅😅
اینو بلد نیستم ادامه‌اش چیه
منتظر بودم بگی عکاس خودتی که خب رکب خوردم! :))
:)) نه عکاس من نبودم
خیلی عکس باحالی شده ها! قابش کنین به دیوار دفتر😁
ولی میشد تشخیص داد کدومید😅
:))

کدومم؟
انصافا تشخیص اینکه کدوم خودتی راحته، اونم این وقت شب با شب نیمه باز که بیدار شدم یه نوشیدنی بخورم و ادامه بدم خوابمو :)
کسم که نگم خفن و تمام.
خسته نباشی شما. منو دیدی دیگه :)) معلومه راحته. بابا شما خیلی باکلاسین. شب بیدار میشین نوشیدنی می‌خورین :))
یعنی این همه خوابالو اینا گفتم از نزدیک دیدن رو پوشش نداد و یادت اومد.😂
از مزایای اینکه بعد بیدار شدن آب بخورم کل روزم تباه میشه همین ناخواسته باکلاس شدنه. :))) شده نه نوشیدنی‌ای بوده و نه میوه‌ای مجبور شدم شربت آبلیمو درست کردم، در این حد تباه.
:))) 

شربت آبلیمو؟؟ حوصله داریاا
تازه یکم عرق نعنا هم میریزم و توهم موهیتو میزنم. :))
اونم کی؟ نصف شب :))
دومی از سمت چپ دختره ؟ @-@
خب به نظرم شما دومی از سمت راستید ...

+ پاسخ کامنت ها رنگش سفیده ، اصلا نمیشه خوند D:
بله دختره

+ سر فرصت نگاه می‌کنم ببینم چطور میشه بهترش کرد
این عکسه رو یه بار دیگه لینک میکنین ؟ :"
نمیاد واسم
https://s17.picofile.com/file/8418893118/gangs.jpg
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)