عقاید یک رامین

ای خودم 27

ای رامین!

ای خودم!


هر چیزی که برای تو خوبه، دلیلی نداره برای بقیه هم مفید باشه. برای کسی غیر خودت نسخه نپیچ.

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۹ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

منم باید یاد بگیرم
گفتنش خیلی راحته ولی موقع عمل هی می‌خوام به بقیه راهکار بدم
یک تکبیر بلند لازم داره این پست
ممنون :)
مممنون عالی بود
ممنون :)
Like
Big like
تشکرات فراوان
کم کم انقدر دلم برا وبلاگت تنگ شده بود که میخواستم بیام در وبلاگ رو بهم بکوبم برم!:) بنویس برامون. ما دوستت داریم.

+ اره. برا کسی غیر خودت نسخه نپیچ. غیر خودت و بچه ات.
بیشتر از اینکه واسه بقیه خودم نسخه بپیچم، واسه تو می‌پیچم و این اصلا خوب نیس
آره واقعا برای دیگران نسخه نپیچیم پیلیززز!!!
تو متوجه نیستی ولی منم مویرگی برا تو نسخه میپیچم: دی :))))

عای لاو یو بابا. حالا نسخ خودتو میخوای بیشتر کنی، بیشتر کن. ولی به نسخی که بره من میپیچی کار نداشته باش. مرسی. اه. ( کلا تمرکزت رو خودت باشه ولی از بچه ات هم غافل نشو)
مرسی :))

یکی از مخاطب‌های اصلی این پست تویی اتفاقا. تفاوت‌های شخصیتی من و تو بعضا یادم میره و فکر می‌کنم هرچی برای من درسته برای تو هم درسته
بزرگ کردن فرزند صالح باقیات صالحات داره رامین جون. من برا خاطر خودت میگم ( همون قیافه ام آخر اون استاتوسه حین گفتن نام مبارک)
اون قیافه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)