عقاید یک رامین

خیلی سوزناکه

اوجقار کندلرده قوجا بیر ایت وار

هر گئجه آی ایشیغینا آغلایار

او ایتین داریخماسییام


(معادل نه چندان خوب فارسیش: 

تو یه روستا دورافتاده، یه سگ پیر هست

که هر شب زیر نور مهتاب گریه می‌کنه

من، دلتنگی اون سگم)

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۲۱ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

اوجقار یانی نمله؟
بیلمیرم
خریدار دلتنگی هاتون به نرخ روز.
قربونت بچه
جهت هماهنگی خرید فقط دایرکت. ممکنه چند روز طول بکشه ولی حتما پاسخ میدیم. از صبوری تون صمیمانه متشکریم. منتظر اپراتورهای مهربون بچول دات عای عار باشید.
نو پی‌وی نو دایرکت
@نسرین
اُوجقار که قدیمی‌ترهای شهر ما "اُوژقار" تلفظش میکردن به معنی کنار و دور هست که در اینجا بنظرم معنی "دورافتاده" داره. اوجقار کندلرده: روستاهای دورافتاده یا تک افتاده.
@رامین
چه غمی داره این دلتنگی آه
مرسی بابت توضبحت
خیلی غم داره
خیلی...
خیلی زیاد هم...

(روی مود خوبی هستم.
چرا اینقدر حسش کردم؟ )
تصویرسازی خوبی داره. 
حتی غمش تو خود ترکی بیشتره. یعنی تمام اشعار این طورین. بالاترین حس منتقل  شده تو همون زبانه
اره راست میگین.
همین طور هست.
:)
))):
یوخسان هش کیشی؟
ایندی که وارام ((:
نخبر؟ نینیسن؟
گچینمه، ایش، دانیشگاه، بولار دا
سنن نخبر؟
شکر اولسون. نه ایش گوروسن؟

منده ایشه درگیرم
درب وبلاگ باز است
درب وبلاگ را بهم خواهم کوبید اگه نشنید برام ترجمه همه نوشته های ترکی کامنتارو بگید
میبوسمتون تققققققق
نسرین پرسید اوجقار یعنی چی؟ منم گفتم نمی‌دونم

به ف شین نوشتم "کم پیدایی"
گفت الان که هستم
گفتم چه خبر؟ چیکارا می‌کنی؟
گفت می‌گذرونیم دیگه. کار، دانشگاه، اینا. از تو چه خبر؟
گفتم شکر. چیکار می‌کنی؟ منم درگیر کارم.

با در وبلاگ اینقدر ور نرو :))
معنیش چه قشنگه:(
همین طوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)