عقاید یک رامین

بعد از 58 ماه

من سر هر ماه، آمار وبلاگو برای خودم یادداشت می‌کنم. امروز 6 خرداده و من الان یادم افتاد که آمار اردیبشهت‌رو ننوشتم. 

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۶ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

لینک وبلاگتون از چی اومده؟
من اسم rgon (آرگون) رو خیلی وقت پیش برای خودم انتخاب کرده بودم. ولی بخاطر 4 حرف بودن بیان اجازه استفاده نداد. مجبور شدم آی دی ایمیلمو بذارم. 
58 ماه! 4 سال و 10 ماه! چه عجیب که این همه مدت اینکار رو میکردین :دی
از مرداد 95. حتی موقع سربازی
برای چی این کار رو میکنی؟
علاقه شدیدم به آمار نگه داشتن، تحلیل تغییرات، کدوم عامل باعث کدوم اتفاق شده و ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)