عقاید یک رامین

خب آخه این شد دلیل؟

سر کار بعضا آهنگایی رو که گوش میدیم رو تحلیل می‌کنیم. کلی می‌خندیم. مثلا اون روز دقت کردیم و فهمیدیم یکی از دلایل کات کردن شهره و در ادامه، پاره کردن نامه‌ها و عکس‌های پسره، این بوده که پسره خواب کسی رو دیده و خواب شهره رو ندیده.

شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

😂😂😂😂😂
منم عکساش و پاره کردم😂
:))
بله؛ دلیل هست.
شما چون آقا هستین متوجه نیستین!
شما خوشت میاد طرفت ، خواب یه پسر دیگه رو ببینه؟

:))))
مطمئنا منم خوشم نمیاد ولی مگه دست خود آدمه که چی ببینه چی نبینه؟
شهره اس دیگه. ازش خورده نگیرین
چشم
وااای 😂😂
ولی خب دلیل هم میشه ها، میگن اگه قبل از خواب به کسی فکر کنی میاد تو خوابت و ادامه...
بابا اینقدرا هم ارادی نیس، دکمه نیس که بزنی خواب فلانی رو ببینی. شما شب قبل خواب به میرزا رضای شیرازی فکر بکنی خوابشو می‌بینی؟
آخه از یار قسم خورده بعیده:))
هاااان این شد یه دلیل خوب :))
بعد خوندن این پست
مغزم:
منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم...💃
اصولا بعد کات باید ناراخت باشه ولی خوشحاله شهره
چقدر بهش برخورده بوده😂😂😂
خیلی
نمیدونم تاحالا امتحان نکردم 😅😂
:)) الان یهو می‌بینی شد من ضایع شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)