عقاید یک رامین

در راستای تکریم ارباب رجوع

به هادی گفتم "فلانی پیام داده که ویدیوش چرا حاضر نشده؟" بدون معطلی جواب داد که "گه خورده؛ الان میرم تو گروه حالشو می‌گیرم". 5 دیقه بعد پیام هادی رو تو گروه دیدم: 

"ان شالله هر موقع توضیحات ویدیو رو فرمودین به واحد تدوین ارسال خواهد شد تا تدوین ویدیو شروع بشه"

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۵۰ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

🚶‍♀️ با احترام حالشو جا آورده
:)) البته که آدم عصبانی میشه ولی دلیل نداره بد حرف بزنه با بقیه
هادی‌های زمانه‌ات را بشناس:))
:)) البته که هادی حق داشت. 
وضعیت ما در کلاس های انلاین و گروه های خودمونی :"")
دقیقا همونه :))
احساس میکنم اگر من به جای اون ارباب رجوع بودم هیچ وقت نمیفهمیدم که الان حالم گرفته شده و غیر مستقیم بهم گفته شده، چیز خوردی
خب معلوم شد که کظم غیظ کرده بود و تونسته خشم‌شو کنترل کنه. وگرنه خیلی راحت می‌تونست حالشو بگیره :))
این همه خشونت لازم بود وافعا؟ ب هادی بگو تن و بدن ارباب رجوع رو نلرزونه انقد :)))
بد حرف زدن با مشتری خیلی راحته. یعنی مشتری به یه بهانه بنده که بره. ما هم همیشه سعی می‌کنیم با جفنگ بازیا خشم و انرژی‌مونو تخلیه کنیم تا با مشتری به مشکل نخوریم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)