عقاید یک رامین

سال 2083 چند سالتون میشه؟

چند هفته پیش واتساپم مشکل پیدا کرده بود و تاریخ تمام چت‌های من رو میزد 13 فوریه سال 2083 !!!!! دو روز به همین منوال گذشت و من تو این مدت با کلی آدم چت کردم. از جمله بابای دوستم بابت تبریک عید فطر. بعد دو روز، تنظیمات تاریخ گوشی رو از حالت اتوماتیک گذاشتم رو دستی و مشکل حل شد. ولی یه مشکل جدید پیش اومد. چت من و بابای دوستم برای همیشه موند اولِ اول. انگار که پین شده. چرا؟ چون من آخرین پیام رو دادم و به تاریخ 13 فوریه سال 2083 ثبت شده. از عید فطر تا الان ایشون بالای بالاست :)) بعدش هم هیچ موقعیتی پیش نیومده که یه چیزی بگم یا یه چیزی بنویسم پاک کنم. اولش با بخنده به خودم می‌گفتم کی می‌خواد تا سال 2083 صبر کنه که این موضوع حل بشه آخه :)) ولی بعدا راه حل دیگه‌ای به ذهنم رسید. باید تا 30 تیر صبر کنم تا عید قربان رو بهشون تبریک بگم تا بالاخره این مشکل حل بشه. 

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۵۲ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

راه حل عالی :)))))
والا دیگه :))
😂 من اگه بودم چتو پاک میکردم که رو اعصابم نباشه.
میشه 62 سال بعد.من 84 سالمه اون موقع.
از پاک کردن چت خوشم نمیاد :)
یعنی ۶۲ سال بعد...که من میشه ۷۹ سالم !
چه جالب ، زنده ام یعنی؟😄😂
هیشکی معلوم نیس زنده باشه
فک کنم اگه چت رو پاک کنید منظقی تر باشه
از پاک کردن چت خوشم نمیاد
یا خدااااا
62 سال صبر واسه پیام ! XDDD
79 میشم
ایشالا عید قربان تموم میشه
🤣🤣🤣🤣🤣 من ۸۸ میشم

میگم حالا چ عجله ایه. همش ۶۲ ساله :))))
نکنه وسط این ۶۲ سال دوباره قاطی کرد زد تاریخ ۳۲۶۸؟
75 ساله میشم 😂
راه خوبی بود 😁👌🏻
:)) کلی فکر کردمااا
فعلا که اصلا معلوم نیست تا اون موقع زنده ایم یا ن!
78ساله میشم من:) یه پیرزن غرغرو😂
ایشالا که هستین :)
من که قطعا نیستم اون موقع خودت یه کاریش بکن:))
از کجا انقدر مطمئنی؟ من خودم شاید باشم. شما هم ایشالا هستی :)
رو 45 سالگیم نمی‌تونم نظر قطعی بدم چه برسه به 95:)
منو با این کوچولوها یکی نکن رامین:)
کوچولوها :)))))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)