عقاید یک رامین

اشتباه

آخرین باری که فهمیدین اشتباه کردین کی بود؟ چطور متوجه شدین که اشتباه کردین؟ خودتون فهمیدین یا یکی دیگه بهتون گفت؟

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۳۴ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

کاری که از دست خودم بر میومد و دادم کسی دیگه برام انجام بده
و خودم متوجه اشتباهم شدم
ممنونم که جواب دادین
تقریباً یک هفته پیش. خودم از اول می‌دونستم کارم اشتباهه اما بازم انجامش دادم. همین‌قدر احمقانه -_-
ممنون که جواب دادین
رفتم رشته ای که پدرم گفته بود نرو ولی رفتم, دیگه مشخصه خودم فهمیدم اشتباه کردم :) حدودا ترم دوم یا سوم فهمیدم.
من الان داشتم پستای قدیمی‌مو نگاه میکردم. به این پست رسیدم دیدم جواب شما رو ننوشتم.
من عذر میخوام ازتون. نمی‌دونم چطور شده که جواب ندادم 
خودم فهمیدم. همین دیروز. یعنی همین چند ساعت پیش. مثل همیشه. فکر کردم . انالیز کردم تحلیل کردم. فهمیدم.
ممنونم که جواب دادین
سلام علیکم
چند ساعت پیش. به اصول مراجعه کردم. طبعاً خودم فهمیدم.
سلام
ممنونم از جواب‌تون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)