عقاید یک رامین

یه سوال

با حرفایی که تو دل‌تون سنگینی می‌کنن چیکار می‌کنین؟
پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱ ق.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

می نویسم شون...
سبک میشین؟
و در درجه خیلی حاد اگر فرد مورد اعتمادم رو پیدا کردم بهش میگم...
هر چرت و پرتی که میخواد باشه...
ممنون
مینویسم، اگه قابل گفتن باشه برای دوست نزدیکم تعریف میکنم، با خودم حرف میزنم، در اخر سعی میکنم بهش فکرنکنم
نوشتم نشده
حرف زدم فایده نداره
نمی‌تونم بهش فکر نکنم
با خودم بارها و بارها حرف میزنم، بارها و بارها مرور میکنم و در نهایت میذارم یه گوشه ذهنم...
همین کارو کردم ولی فایده نداره
تا اشک نشن و همراه هق هق از چشم‌هام بیرون نریزن آروم نمیشم
اینم تاثیر نذاشته
به دوستی میگیم. نشد در کانال می‌نویسیم. نشد در یجای خصوصی تر می‌نویسیم.
با دوستام حرف زدم بصورت خصوصی نوشتمش ولی فایده نداره. کافی نبوده برام
بتونم تو کانال می‌نویسم. اگه نشه یا با کسی در موردش حرف می‌زنم یا پیش خودم نگه می‌دارم...
من کانال ندارم. یعنی داشتم. ولی همه اعضا منو میشناختن. با دوستای نزیکمم حرف زدم. کمه
مدلشون اینجوریه که یچیزایی مثل خوره تو ذهنتونه یا کسی چیزی گفته که اذیت شدین یا چی؟ البته بنظرم پارامتر زمان چیز موثریه
اتفاقایی بزرگی افتاده. مثل دانشمندی که یه چیزی رو کشف کرده. هیجان داره که به همه بگه که فلان کارو کرده. زمان همیشه موثر ولی بحث اینه که زمان نمی‌گذره

تحمل میکنم:)

یه دیالوگ هست تو پیرمرد و دریا میگه: کوشید کمتر فکر و بیشتر تحمل کند.
تحمل میکنم و میکوشم...
ببین کی اینجاس. نگار :) 

کاش می‌تونستم بیشتر تحمل کنم
اول گریه میکنم بعد زنگ میزنم به رفیق شفیقم کلی ناله و گله میکنم و آخرش خسته طور میخوابم
فرداش چی میشه؟
در این حد رو هی میریزم تو خودم. و بعضی وقتها به مسخره‌ترین شکل ممکن ازش یه داستان تخیلی میسازم برا نزدیکترین آدم زندگیم تعریف میکنم. خیلی وقتها هم به محمدامین "برادرزاده‌ام که ۸ سالشه" میگم، راهکار هم ارائه میده. :)
فک نکنم واسه من جواب بده
گاهی وقتا خودمو دچار یک چرخه افتضاح خود خوری می‌کنم و گاهی وقت‌ها هم تلاش می‌کنم که فراموش کنم. یا حداقل خودمو بزنم به فراموشی.
زمان باید بگذره. زمان زیاد. زمان خیلی زیاد
فرداش یه روز جدیدِ. خوابیدن بهم آرامش میده باعث میشه یه مدت هرچند کوتاه اون حرفارو فراموش کنم. نهایتا با عصبانیت و فریاد حرفای تو دلمو میگم
برای من فرداش یه روز جدیده که هیچ فرقی نکرده با امروزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)