عقاید یک رامین

سیلویا پلات میگه

گاهی اوقات باید بپذیریم که بعضی از آدم‌ها فقط می‌توانند در قلب‌مان بمانند، نه در زندگی‌مان.

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷ ق.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

چرا اینقدر درناکه!
نمی‌دونم
:))
خنده‌داره براتون؟
راست میگه واقعا:(
:((
خنده نبود بوخودا
فیک اسمایله به قول این خارجکیا
حله
نمیدونم ولی گاهی وقتا فکر میکنم کاش اونهایی که قرار نیست بمونن از اول نمی‌اومدن‌.
همه یه روزی بالاخره میرن. بالاترین حد هم رفتن هم، از دست دادن عزیزای آدمه.
یعنی میگی باید لقمه برداریم اندازه دهنمون؟ :(
نه اصلا این حرفو نمیگم. بحث اینه که همه آدمای زندگی شما، قرار نیست تا ابد کنار شما باشن. چه دوست، چه فامیل، چه خانواده.
نه من منظورم اون نوع رفتن و جدایی نبود، اون رو که تهش همه میرن، حتی روحمون هم روزی جسممون رو ترک میکنه، چه برسه به بقیه.
من متوجه منظورتون شدم. 
اهااا. متناسب باز فازی که اون موقع خودم داشتم اون کامنت قبلی رو گذاشتم:)))
حله
از دل برود هر انکه از دیده برفت
به نظر من نمیره. شاید کم‌رنگ بشه ولی نمیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)