عقاید یک رامین

تبریک میگم

روز درون‌گراهارو به همه دوصد فکر و نیم‌ گفتارها


+ پست قبلی رو پاک کردم. از کسایی که کامنت گذاشته بودن و نشد جواب بدم عذر می‌خوام.

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰، ۰۵:۴۰ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

چه صفت جالبی!!!
دوصد فکر و نیم گفتار ها !
خیلی قشنگ و متفاوت بود...
خیلی وقتا این صفت جالب، اذیت‌مون کرده
چه جالب :)
من نمی دونستم خصوصیتی که دارم مناسبت هم داره :)

خودتون هم درون گرا هستین؟ اگه آره، روز تون مبارک🌹
بله. بشدت. ممنونم :)
روزت مبارک آقاجون :)
مرسی یلدای عزیز :) بزرگ شدیاا
نه بنظرم خیلی خاصه..
انگار یه دنیای جدا از آدمها تونستیم توی خودمون بسازیم.
و خب..دنیای بدون آدما یه وقتایی خیلی لذت‌بخشه!
آره، یه وقتا لذت‌بخشه. البته نه همیشه
درون‌گراها ایده‌ساز و نویسنده و خلاق و مخترع و مکتشفند.
برون‌گراها هم میرن اجرا می‌کنن ایده‌های درون‌گراها را
زیاد با این نوع تقسیم‌بندی‌ها موافق نیستم
تبریک دیرهنگام هم از ما بپذیر به هرحال :)))
لطف داری :)) ممنونم :)
منم تبریک میگم.
اول به خودم
منم تبریک میگم بهتون
تبریک به اهالی سرزمین «آی». :)
رامینم یه istj دو آتیشه (بر وزن یه خردادی مغرور) :))
علیرضا هستم، یه intj بهمن‌ماهی ازخودراضی تنبل :)))
سلام علیرضا :))
تبریک با تاخیر از طرف یه INT/FJ (:
ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)