عقاید یک رامین

جمله جالبی بود

The desire to avoid controversy, results in invisibility.

- Forbes

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

«کسی که با دیگران بحث و مجادله نمی‌کنه، حضورش به‌مرور کمرنگ میشه».

+ کلمه‌ی «نامرئی» رو در ترجمه برداشتم و به‌جاش «کمرنگ» رو نوشتم. برای ترجمه هم از فرهنگ کوچک پدرم کمک گرفتم، نه از هوش مصنوعی. :)
تمایل به محافظه کاری، دوری از تعارض و تناقض و اختلاف نظر و بحث و جدال، سرنوشتی جز دیده نشدن و فراموش شدن ندارد.

من این ترجمه رو بیشتر دوست دارم.

+ هوش مصنوعی چه عیبی داره؟
عیب هوش مصنوعی در بی‌عیب بودنشه! ما روز و شب از هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم و ممکنه تنبل بار بیایم. من میتونستم این عبارت رو توی گوگل‌ترجمه وارد کنم و در عرض چند ثانیه معناش رو به دست بیارم (البته این کار رو هم کردم تا از ترجمه‌ی خودم مطمئن بشم). ولی وقتی از فرهنگ لغت استفاده کردم، مغزم راه افتاد، دانش زبانی اندکم به کمکم اومد و در پایان احساس خوشایندی بهم دست داد. فقط همین.
البته هوش مصنوعی هم بی‌عیب نیست. ولی تلاش برای تنبل نشدن خیلی کار خوبیه. باریکلا
زیبا بود و البته قابل تامل.
همین طوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)