عقاید یک رامین

چی پیشنهاد می‌کنین؟

نیازمند یه ورزش ارزونم. 

پنجشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

دویدن.
خوبه. مرسی :)
سلام کوه نوردی / نرمش اول صبح در پارک نزدیک خانه‌تون
سلام :)

ممنون از پیشنهادتون
پیاده روی :))
اینو انجام میدم. معمولا زیر 8 کیلومتر نمیرم :))
استفاده از اپلیکیشن های ورزشی
کدومشو پیشنهاد می‌کنین؟
پیاده‌روی، دمبل زدن تو خونه، کوهنوردی با رفقا، دراز نشست و کلا ورزشای هوازی که کلیپ‌هاشو میتونین تو یوتیوب هم پیدا کنین.
ممنون از پیشنهادهاتون :)
باشگاه برای آقایون اونقدرام گرون نیست.
حالا من که فکر می‌کنم دارم زیاد هزینه می‌کنم ماهی چهارصد شده شهریه باشگاهم.
ورزش ارزون هم میشه پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کوهنوردی.البته فقط عینالی. چون بقیه جاها تجهیزات می‌خواد.
یه مدت رفتم. چندان مورد علاقم نبود.
دوچرخه و پیاده روی رو دوست دارم :)

مرسیی :)
روزی سه بار سعی کنید ویسامو با لحن خودم و سرعت یک و نیم تکرار کنید
به به :)
چش چش
سوارکاری
تیراندازی با کمان
خلبانی هواپیما
اسکی رو یخ
فتح قله اورست
دوچرخه سواری
قر تو کمرش فراوونه
طناب زنی
ورزش قر تو کمر بسیار مناسب می‌باشد :))

می‌تونم بدون طناب، طناب بزنم؟ :))
منچ و مارپله عالین:)
همینه بخداااااااااا
منچ دو تاس هم خیلی میچسبه. خون و خونریزیش بیشتر میشه اصن جیگر آدم حال میاد؟

چرا تو منچ میشه همدیگه رو زد ولی تو مارپله نه؟
اومدم بگم شطرنج دیدم قبل من منچ رو پیشنهاد دادن^_*
مشغله‌های ذهنیم مثل همه زیاده. بیشتر دوست دارم مغزم استراحت کنه تا اینکه برای ورزش هم ازش کار بکشم. 

بازم ممنون :)
باشگاهتو عوض کن:))
بیا باشگاه ما
:))
منظور من از ارزون بین 20 تا 30 هزار تومن بود :))
اپ مانکن، هر ورزشی که بخوای داره
هم سبک سبک، هم سنگین سنگین
ممنون بابت معرفی اپ :)
اپلیکیشن fit on رو خودم خیلی دوست دارم 
اپلیکیشن های leap fitness group هم خوبه
برای دویدن هم برنامه ۶ هفته ای این سایته خوبه





دست شما درد نکنه :) مرسی
دنبال کردن یک کانال یوتوب که sweat session می‌ذاره :دی
اونجا کجاست؟ :)) من فقط سایت تبیان رو می‌شناسم :))))
همینایی که بچه ها گفتن خوبه کامل هست:)
با تشکر از بچه‌ها :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)