عقاید یک رامین

interstellar

شما هم تو شهرتون، پنجره اتاق رو باز می‌ذارین نیم ساعت بعد 20 سانت خاک می‌شینه رو وسایل؟ اینجا عینهو شده

پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۱ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

اینجا به غیر از گردوخاک دوده هم میشینه رو وسایل:(
:((((
نه اینجا هوا عالیه، گرد و غبارم نیست. نمی‌دونم شما از کجا پست می‌ذارین که ابنقدر هواش داغونه:)
کجاست بگین ما هم بیایم اونجا :))
اینجام هرازگاهی ولی دیروز تبریز خیلی داغان بود، طوری که من برا جمعه نموندم جونمو برداشتم و فرار کردم.
من احساس می‌کنم تازگیا این طوری شده. قبلا این طوری نبود
کلا خاک و خاک خاک ...
ای بابااااا
اینجام همینه
ای بابا
من که دهنم سرویس شده از عطسه
ترکیب گرد و خاک و آلرژی :((
سلام. خیلی وقته نیستی...حالت چطوره؟
هستی؟ :)

+ بگو که هستی . این اتفاقات اخیر باعث شده نبودن ادم ها ، بیشتر از سابق ادم رو نگران کنه.
سلام :)

نه خوبم نه بد. متوسطم. متوسط رو به پایین. 
در تلاش برای زنده ماندن
در تلاش برای زنده نگه داشتن یه ذره امید؛ که اونم یه روز هست، ده روز نیست. 

+ خیلی خیلی ممنونم که حالمو پرسیدین. نمی‌دونم حال شما چطوره. امیدوارم که بهتر از من باشین :)
خوبه که در تلاشین برای نگه داشتن همون یه ذره امید :)
آره. تنها راه همینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)