عقاید یک رامین

شاید خوشتون اومد

فیلد کاریم رو عوض کردم. برنامه نویسی می‌کنم. overthink ام زیاد شده. خیلی زیاد. 

چند تا از نمونه سایتایی که برا خودم زدمو می‌ذارم اینجا. شمام نگاه کنین. 

وردل فارسی

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

آقا محیطش رو دوست داشتم ولی خیلی سخت بود
مراغه رو آخه چطور حدس بزنم :))
خوشحالم خوشت اومده
یه کم چالش بد نیست :)
من قبلا یه بازی مشابه این انجام دادم اما ui این قشنگ‌تره. لینک دانلود نداره؟
نه بصورت دانلودی نیست. سایته. ولی اطلاعاتتون رو نگه می‌داره. بالا تعداد درست‌ها و غلط‌ها نوشته شده. دفعه بعد که بیاین اونا همچنان سیو هستن
خوشم اومد :)
خوشحالم :)
منم طراحیش را دوست داشتم.. ولی اینکه هر چرت و پرتی هم بزنیم براش مهم نیست و فقط کافیه تعداد حروف را پر کنیم باعث شد تنبل شم برای به چالش کشوندن خودم🥲
خوشحالم :)
اون مدلی که گفتین رو قبلا تست کردم، به مراتب سخت میشد. طوری که کسی حوصلش نمی‌کشید ادامه بده. (با اینکه خود wordle واقعی شبیه چیزیه که شما گفتین)
چه کارا چه چیزا:))))
الکی مثلا ندیده بودی اینو :))
سلام و سال نو مبارک!
جالب و سرگرم‌کننده بود.
پیروز باشید!
سلام
سال نو شمام مبارک :)
ممنون :)
سلام.
فکر می‌کنم اگر حروف تکراری رو هم مشخص کنه بهتر میشه. مثلا جایی که یه کلمه دو تا آ داره آدم متوجهش نمی‌شه.
سلام خانم معلم. احوال شما؟
اون وقت خیلی راحت میشه :))
سلام.
سلامت باشی. بدک نیستم.
فکر می‌کنم تو نسخه خارجی مشخص بودا🤔
عه نمی‌دونستم. این بازی سال پیش نوشته بودم. برا تغییرش باید وقت پیدا کنم.
به به، چه برنامه باحالی نوشتین 👍🎆
خط ۳۹ script.js کلمه‌ی length در کامنت مشکل املایی داره 😁😅
خیلی کنجکاو بودم که بدونم برای ذخیره سازی از indexdB استفاده کردین یا نه که متوجه شدم کوکی جواب سواله اما محتوای کوکی برام عجیب بود.
خیلی کار خوبی کردین که به اشتراک گذاشتین، ای کاش به صورت آزاد در گیتلب یا گیتهاب هم منتشر می‌کردین، شاید کسی بخواد از این کدها استفاده یا توسعه‌اش بده. 🌹🌷🙏
خواهش می‌کنم.
پسر تو که رفتی همه جاشو گشتی، گیتهابو می‌خوای چیکار :)) 
اینو سال پیش نوشتم. با جاوااسکرپیت خالی. از لحاظ امنیت خیلی ضعیفه. رفتم نگاه کردم همه چی رو نشون میده :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)