عقاید یک رامین

آفتاب‌پرست

دوستای نزدیکم می‌دونن که من از آب و هوای ابری متنفرم. یعنی قشنگ افسرده میشم. حتی وقتایی که خبر خوبی شنیدم یا اتفاق خوبی افتاده و خوشحالم، هوا که ابری بشه، انگار نه انگار که من شاد بودم. دپرس میشم؛ حالم گرفته میشه؛ دنیا به آخر می‌رسه برام. از اونجایی که بارون هم اکثرا همراه با ابره، روزای بارونی نه تنها افسرده میشم، بلکه یه افسرده خیس میشم. هی دوستام میگن "به به. تو این هوا حال میده فلان کارو کنی، بهمان جا بری و بیاین عکس بگیریم ... " و من تو این حالم که "واقعا؟ واقعا حالتون خوبه این ابرای سیاهو می‌بینین؟ با کجای این شرایط کثافت (😂) می‌خواین عکس بگیرین؟ "

اما در عوض آفتاب. من بنده روزای آفتابیم. می‌خواد تابستون باشه یا زمستون. مهم نیست. فقط نور خورشید باشه. حالم از این رو به اون رو میشه. با تمام مشکلات و مشغله‌های روزمره، انرژی می‌گیرم. امیدوارم میشم. حالم بهتر میشه. سیروان طور به خودم میگم " دوست دارم زندگی روووو " 

اخیرا با دوستم که داشتم در این مورد حرف میزدم، تهش بهم گفت "یه آفتاب‌پرست واقعی هستی". چقدر خوب و دقیق گفت. آفتاب‌پرست. حتی به این فکر می‌کردم اسم وبلاگو عوض کنم به آفتاب‌پرست. ولی حیف صفت خوبی نسبت به حیوون آفتاب‌پرست داده نمیشه‌.
چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۸:۵۳ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

آفتابگردون چطور؟ :))))
میزان علاقه‌ام بیشتر شبیه پرستشه :))
شما
دقییییقاااا
برعکس منی!!!
اگر میخواید من رو کلافه و عصبانی و بهم ریخته و بی حوصله و بی انرژی و خسته کنید،
بهم روز افتابی بدید.از خورشید متنفررررررممممم.
حالا به جاش روز بارونی و خنک.
اصلا دلم نمیاد توی خونه بشینم.
فکر میکنم ظلم به خودم و عمرم هست که تو خونه هستم. میزنم بیرون و نفس میکشم زندگی رو ...
ای بابا ای بابا :))
وای باورم نمیشه یکی شبیه خودم اینقدر عاشق آفتاب باشه:)
منم دقیقا روزهای ابری کسل و بی‌حوصله‌ام.‌
بارونم فقط وقتی دوست دارم که آفتاب بزنه بعدش:)
😍😍😍
واقعا نور خوبه :))
منم نور و سبز بودن محیط خیلی تو روحیه‌م اثر داره. درحدی که پاییز و زمستون خیلی فصلای افسرده کننده‌ای هستن برام.
کاملا زندگی بخشن. برا من حتی دیدن عکس سرسبزی دشت یا جنگل هم روحیه میده.
افتاب پرست یا افتابگردون. چشمتون اونجاست که خورشید باشه.
منم دوست دارم ولی گرما رو نه، چون معمولا افتاب با گرما همراهه منو با مریضی های زیادی همراه میکنه
:)) دقیقا چشمم دنباله نوره
اره خب گرما هم سختی‌های خودشو داره.
بهشت همون تیکه ای از قالی که آفتاب روش میوفته.
دقیقا
چه تصویر قشنگی
حتی تصورش هم برام خوشاینده :)
درستش هم همینه، نرمااااالش همینه
برکانااااا :))
واقعا تن پوینتز تو گریفیندور :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)