عقاید یک رامین

بهم معرفیش کنین

کدوم آهنگ (یا آهنگا) می‌تونه دست بذاره رو دردناک‌ترین قسمت روح‌تون؟ 


+ برا خودم The montains هانس زیمر. عجیبه برام، بین این همه قطعه و شعر فارسی و خارجی، یه آهنگ بیکلام تونسته دست بذاره رو دردناک‌ترین قسمت روحم.

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ

 ۲۲ تا نظر تا الان نوشتن

شهزاده رویای من شاید تویی با صدای شهاب حسینی ...
و تصنیف قلاب همایون شجریان ...
قلاب واقعا خوبه
مرسی بابت معرفی 
یه وقتایی با خودم میگفتم این اهنگو میتونم تا ابد گوش بدم . ولی خب بعد از یه مدتی دیدم نه

ولی خب سه تا اون اهنگا که بالا گفتم :
ماه و ماهی -اشرف زاده
آرام من - معتمدی
مرا به خاطرت نگه دار -چارتار
اره خب بعد یه مدت نمیشه
ممنون بابت معرفی 
مثکه دنبال دردسر می‌گردین ؛-)

واسه من اینا
شعله‌ور :: همایون شجریان
سوگتد :: ویگن
شب دلتنگی :: داریوش
بیا برگرد :: سیاوش قمیشی
پنهان :: رامش
مهتابرو :: شهرام ناظری
سوگند ویگن رو شنیدم. قشنگه
مرسی بابت معرفی 
نمیتونم بگم فلان اهنگ دست میزاره روی دردناک ترین جای روحم.
ولی خوب این روزا شب دلتنگی داریوش خیلی بهم چسبیده.
هومم
ممنون از معرفیش
رفتی از علی زند وکیل
ماهی کنار رود_کجا بودی_پستچی از چاووشی
چاوشی بچه خوبیه. راضیم ازش
اهنگ older از sasha sloan
اهنگه عشق و عاشقی نبست درباره والدینه
ممنون از معرفی
«مرغ سحر» استاد شجریان
«آسمان ابریست» همایون شجریان
«دروغه» و «قربون مست نگاهت» مازیار فلاحی
«تنهام نذار رفیق» رضا یزدانی
«بی‌تو» امیر عظیمی
«نشد نشد» و «چه کردی؟» امین بانی و ستین
بازم هستا ولی اینا عمیق‌ترینا بودن
اکثرشونو شنیدم
ممنون از معرفی 
باغ خشکیده - ماندانا خضرایی
بیت آخر - محسن یگانه
بیت آخرو شنیدم.
ممنون از معرفی
نرگس جادو استاد شجریان :)
احتمال میدم شنیدمش
مادرانه، کارن همایونفر
نشنیدمش. ممنون که گفتین
Antimatter - Too Late
نشنیدمش. 
Cem Adrian - Kül
Cem Adrian - Derinlerde
Mark Eliyahu - Journey (یه بیکلام دیگه که میتونه دست بذاره رو قسمت دردناک روح!)

دستت درد نکنه بابت معرفی
برای من باکلام‌ها زیادن و بی‌کلام‌ها زیادتر اما توی این مقطع زمانی و این روزها می‌تونم بگم لالایی‌ها با هر زبان و لهجه و گویشی دقیقاً اون قسمت دردناک روحم رو نوازش می‌کنن. و البته گل باوینه از آیدا شاه‌قاسمی.

(چاوشی هم مثل همیشه توی "تاپ تن" حضور پر رزق و برقی داره:))
چه جالب :)

واقعا بچه خوبیه چاوشی. راضیم ازش
گفتم شاید بد نباشه توی لیست موزیک های غم انگیز اینم اضافه بشه

من همونم که یه روز میخواستم دریا بشم
انیمیشن رئیس مزرعه محمدرضا علیمردانی
من صدای محمدرضا مردانی رو دوست دارم.
مرسی بابت معرفی
Xatiredir, Alim Qasimov
Half of us, Pallet
Shape of My Heart, Sting
Gülümse, Sezen Aksu
*Journey, Mark Eliyahu, 3:00

به تفکیک زبان خدمت شما. :))

* عدد آخر timestampـه در واقع. اونجاش دقیقا دست می‌ذاره رو قسمت دردناک ماجرا.
بابا خارجی
بابا بین المللی :))
انگار باید اون journey رو گوش بدم. آق معلم هم معرفیش کرده بود. ممنون از تایم استمپ. تایم استمپ می‌بینم یاد utc و gmt و مصیبتاشون میفتم
@frozen fire
عه چه خوب که یکی دیگه هم مارک الیاهو گوش میده و دقیقا همون آهنگ منو گفته(:
آره. جالب بود
آی نووو. دیگه عربی و فرانسوی رو از دستورکار خارج کردم خدای‌نکرده ریا نشه.

ئهههه ندیده بودم. چه جالب.:)) چون فکر نمی‌کنم آهنگ معروفی باشه اصلاً.

خدا لعنتشون کنه. یه بار سر یه ددلاین مهم زهره‌ترکم کرد. :))
سلام بی‌ریا :))

من هر بار که نیازه با زمان کار کنم، از اول می‌گردم که از چی باید استفاده کنم 🤦🏻‍♂️
@Jesse Blueman

بلی بلی برای منم خیلی شیرین بود. :))
کمانچه رو محشر می‌نوازه واقعا. خصوصا اینکه اسرائیلیه و ساز اصلیش کمانچه‌ست، جالبه.
عه. واقعا خوب میزد.
@Frozen Fire

منم همیشه میگم با کمانچه باهات حرف میزنه واقعا(:
تو دوتا آهنگ دیگه که معرفی کردم هم ساز زده. و واقعا عالی نواخته(:
خب اگه کمانچه دوست داری، حتما آلبوم کیهان کلهر و اردال ارزنجان رو هم شنیدی. آره؟
حتما گوش می‌دم.
:)
اولا که نوشتن کامنت با این نام غیورانه سبب شد هم پرام بریزه هم خنده‌م بگیره، هم تعجب کنم، هم یاد اون جلسه‌مون با بردیا و ادیب بیافتم، هم هم هم...

دوما که پرام! ف‌شین هنوز مینویسه! این بقچه بلاسوخته هم که فعاله! عه این همساده هس، اونم هست، بذار بگم منم هستم پس:)

بوی پیراهن یوسف_ او و دوستانش ( فرستاده‌م قبلا برات)
و یه آهنگ بی کلام که با تمام وجود از مغزم پاکش کردم و اسمش یادم نیست. روز خاکسپاری مامان‌بزرگم گوش داده بودم و بعدش مانا.
یهو گفتن چی گفتی؟ من :))))

آره بابا بچه‌ها هستن. :)

خدارحمتشون کنه 
ببین کاراتو😂 کله سحری رفتم پیداش کردم:
Find our way home

Message to bears

اولا که اسمش:) دوما که آخراش یه لا لا لا لا لا لالالاااا ی خاصی میگه عین لالایی مرگه.
سوال دیگه ای در مورد آهنگ‌های زمین‌زننده روح و جان بود ما در خدمتیم.
هعععععی :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)