عقاید یک رامین

خانما چه خوب شدن

از دختری خوشم اومد. با کمی تحقیق فهمیدم فاصله سنی‌مون زیاده. وقتی من دوم راهنمایی می‌خوندم، ایشون تازه بدنیا اومده 😅 اصلا بهش نمی‌اومد. بقول یه نفر
پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۴ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

خیلییی اختلافه !!! چطور نفهمیدین ؟ :)
آره خیلی. اصلا نشون نمیداد. نه تنها من حدس نمی‌زدم، دوستایی که پیشم بودن هم حدس نمی‌زدن :))
خیلی پیش میاد. یکی از دوستان من هم از فردی خوششون اومد. بعد متوجه شدن دو فرزند ۵ و ۷ ساله داره. یعنی خیلی بزرگتر از خودش بود و نمیدونست. و مجموعه رفتارهای این فرد هم زیادی مجرد طور بود.

+دهه ی جدید که ماشاالله همه هیکل ها درشت هست. طرف ۱۶ سال از من کوچکتر هست. ولی قد و هیکلش درشتر هست.
آره. پیش میاد. 

+ در مورد ایشون، چهره و رفتارشون خیلی پخته بود
موردی داشتیم مادرِ پسره رفته بوده با کلی تشریفات و فلان، شماره خونه خانم رو بگیره که آخر هفته برای امر خیر خدمت برسن، خانمه با لپ گل انداخته گفته: مادر جان من ازدواج کردم و دو تا بچه هم دارم!
ای بابا 🤦🏻‍♂️😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)