عقاید یک رامین

واقعا چیه؟

این دو ماهی که اینستا نرفتم، باعث شده کیفیت روح و روانم خیلی بهتر بشه. چیه این اعتیاد بی‌فایده؟

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۵۵ ق.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

سلام
۴ ماهه پاکم :)
سلام
باریکلاااا بهت
خوش به حالت واقعا.
غبطه می‌خورم بهت.
حالا دیروز یه چیزی فرستادم برات بعد یادم افتاد خیلی وقته نیستی:)
:)
واقعا سخته. ولی هیچی اندازه سلامتی ارزش نداره

+ عه. دستت درد نکنه :) ببخشید نبودم. ایشالا اومدم نگاه می‌کنم
من تقریبا یک ساله که پاکش کردم ولی در این یه سال سه بار اونم در حد ده دقیقه با گوشی مامانم وارد اکانتم شدم به نظرم بهترین کاری که تو زندگیم کردم همین بوده 🚶
باریکلاا به اراده‌تون. آدم بعد چند ماه دوری، می‌بینه بدون اینستا هم میشه زندگی کرد. با گشتن تو اینستا چیزی به آدم اضافه نمیشه
ذهنمونو کردیم آشغالدونیِ چرت و پرتای بی سروته اینستا
مثل آدمی که دهنشو باز کرده هر خوراک خوب و بدی بیاد صاف بره تو شکمش
حالم از اینستا بهم میخوره. از همه چیزش . خوب و بد
باهاتون موافقم. با در هم بودن و بی سروته بودنش کاملا موافقم. 
چند روز پیش وارد پنل نشدم، تو اکسپولور سرچ زدم وبلاگت رو با آدرس قدیم rgon یه صفحه "پایان" آورد، گفتم: ای بی معرفت چه بی خبر رفت و... الان که یهو اول وارد پنل خودم شدم از اونجا اومدم شوکه شدم. :)
خیلی وقته عوض کردم. بیشتر از یه ساله. نیاز بود تغییرش بدم. اونقدرا هم بی معرفت نیستم :)
نه :)
اتفاقا همون اوایل متوجه تغییر شده بودم ولی خب یادم رفته بوده. درواقع اون تقدم حافظه بلند مدت نسبت به حافظه کوتاه مدت و اینا بود ماجراش.
والا من که اصلا بی‌معرفتی ندیدم. :)
اهان پس اون طور :)

آره شاید کم پیدا باشم ولی بی‌معرفت نیستم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)