عقاید یک رامین

لذت تموم‌نشدنی

چه کار یا اتفاقی هست که لذتش براتون هیچ‌وقت کم نمیشه، قدیمی نمیشه، تکرار صدباره‌اش دل‌تونو نمی‌زنه؟ 

برا من خندوندن بقیه و دیدن خنده هاشونه. مخصوصا کسایی که دوست‌شون دارم. تو تاریک‌ترین روزای زندگیم، تو ناامیدترین لحظاتی که گذروندم، این اتفاق زنده‌ام نگه داشته. لذت خالصه برام. جالب اینه اگه خودم بخندم چندان حالم بهتر نمیشه. دیدن خنده بقیه خیلی بیشتر حالمو بهتر می‌کنه. 

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

نمیدونم =)
بهش فکر کنین :)
حقیقتاً خیلی سعی کردم فیلسوفانه باشه منتها تهش اینکه:
sms واریز پول یهویی ک منتظرش نبودم :)
چه اشکالی داره فیلسوفانه نباشه؟ :)
چقدر زیبا پرسیدی.
به نظرم، خیلییی خیلی مهمه جوابِ این سوال. اساسیه واقعا.
از جوابِ واقعیه این سوال، می‌شه رسید به جوابِ «آمدنم بهر چه بود؟»
لطف داری :)
آره. شاید بشه فهمید
دیدنِ این که آدم‌ها بدونِ چشم‌داشت و انتظار، بدون این که منتظر جواب باشن، به همدیگه عشق بورزن.
هر چند وقت یه بار این حسو دریافت می‌کنی؟
چیزی که یه شادی و حال خوب واقعی و از ته دل بهم می‌ده شاید دیدن شادی خانواده‌ام و دوست‌های نزدیکم باشه.
هر چند وقت یه بار این حسو دریافت می‌کنی؟
غذای خوشمزه پختن و خوردن، کنار عزیزانم بودن، خندوندنشون، به قول یکی از بچه‌ها پیامک واریز یهویی پولی که انتظار نداشتی، بپوش بیام دنبالت‌های یهویی اینا میتونه تا ابد شادم کنه.
تا اینجا شما اولین نفری هستین که مواردی رو گفتین که خودتون تو اجرا یا اتفاق افتادنش تاثیر دارین یا به نوعی فاعل هستین. بقیه مواردی که دوستان گفتن همش از سوی "دیگری" باید رخ بده.
لذت اینکه بتونم خودم باشم. بدون سانسور. اینقدر دورم پر از ادم های امن باشه که لازم نباشه هزار بار یه رفتار و یا حرفی رو مزه کنم، مبادا بعدا بخواد تف بشه تو صورتم.
اینکه بدون قضاوت شدن حرفی رو که میخوام بزنم ، رفتاری رو که میخوام داشته باشم برای من یه احساس امنیت میاره که تو دل این احساس امنیت بی نهایت شادی عمیق خواهم داشت.
هر چند وقت یه بار این حسو دریافت می‌کنین؟
لذت خندوندن بچه های غریبه تو خیابون:)
لذت غرق شدن تو یه کتاب خووووب
لذت خندوندن آدم های دوست داشتنی ام
واریز پول
لذت قدردانی از طرف کارفرما
و....
کدومش از همه بیشتره لذتش؟ هرچند وقت یه بار تجربه‌اش می‌کنی؟
شاید چون من از بچگی هر وقت حال خوبمو وابسته به بودن کسی کردم، زندگی اون آدمو ازم گرفته. از والدین تا دوست و محبوب، مجبور شدم یاد بگیرم خودم عامل حال خوب خودم و بقیه باشم.
متاسفم بابت عزیزایی که از دست دادین :(
زندگی برا بعضیا امتحانای خیلی سختی می‌گیره...
از همدردی‌تون ممنونم. :)
عیب نداره، به قول یه عزیزی، صد سال اول زندگی سخته، بعدش راحت میشه.
من حتی شک دارم بعدش راحت بشه 🤦🏻‍♂️
ببین بستگی به موقعیتش داره
مثلا بازی کردن با بچه‌ها خیلی حس خوبی بهم می‌ده. پسر و دختر هم نداره. با دخترا حتا اگه بخوان عروسک بازی می‌کنم با پسرا فوتبال یا پلی‌استیشن یا هر چی بخوان و بی‌نهایت کیف می‌کنم.شاید چون از دنیای واقعی دورم می‌کنن
چه خوب که رابطه‌ات با بچه‌ها خوبه. من اصلا نمی‌تونم باهاشون ارتباط برقرار کنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)