عقاید یک رامین

گذشته بهتر از حال

هم سن و سالای من وقتی بچه بودن همشون دوست داشتن یا پلیس بشن یا خلبان یا آتش نشان یا دکتر یا مهندس . ولی من هیچ وقت ب این چیزا فک نمی کردم . من دوست داشتم بستنی فروش بشم . خیلی دوست داشتم .دوست داشتم بعد از اینکه سفارش هر مشتری رو دادم ی قاشق از بستنیا بخورم . البته ی مدت هم دوست داشتم برم از کارخونه اسباب بازی فروشی دزدی کنم . بعدن ک با مفاهیم ناپسندی مث دزدی آشنا شدم کلا بیخیالش شدم . 

قبلن ها بستنی فروشی رو حداقل دوست داشتم ولی الان هیچ شغلی رو دوست ندارم . هیچ شغلی رو . فقط ب برنامه نویسی علاقه دارم ک اونم بلد نیستم :| 

همون اندازه ک آینده برام گنگ بود تو بچگی ، ب همون اندازه الانم گنگه برام ...
سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ق.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

چه جالب...بستنی فروش:))))
واقعا الان هیچ شغلیو دوس ندارین؟؟ بالاخره یه چیزی هست که حالتون رو خوب کنه:)))فکر کنین...
بستنی :))

دقیقا . هیچ شغلی رو دوست ندارم . هیچ کدومو . کار هر روزم همینه ک فک کنم قراره چیکار کنم هنوز دارم ی کم برنامه نویسی یاد میگیرم ولی زیاد راضیم نمیکنه 
یه چیزی باید باشه که باهاش گذر زمانو فراموش کنین...حتما هست!
به عکاسی فکر نمیکنین؟ :) 
هنوز ک پیداش نکردم 
عکس گرفتنو دوست دارم ولی با دیدن عکس های بقیه ب این نتیجه میرسم ک من عکاس نیستم . حالا زیاد هم از خودم ناراضی نیستم . تلاشمو میکنم . 

میدونین چیه ، عکاسی لذت بخشه ولی منو ب چالش نمیکشونه . تنها چیزی ک ب چالش میکشه منو برنامه نویسیه 
آها...حالا متوجه شدم:)
شما هم مثل من دنبال دردسر میگردین:))) خب از اول میگفتین:)))
همونه!خودشه!برنامه نویسی:))
دقیقا :))
چی شما رو ب چالش میکشونه ؟ 
چقد من این جمله رو درک کردم که گفتین الان هیچ شغلی رو دوست ندارم :|
فقط به جاش من عکاسی رو دوست دارم
و نقاشی رو
و درست کردن جینگول پینگول برای اتاق و خونه و این جور چیزا!

آینده ی مبهم...جدا...تا حالا ندیدم کسی همچین پستی بذاره...تا الان فکر می کردم فقط منم که تو جهان از هیچ شغلی ( تو رشته م) خوشم نمیاد :|
شمام اولین نفری هستین ک با من همدردی میکنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)