عقاید یک رامین

تبریک نگم

تولد فرهاده. می‌خوام برم بهش تبریک بگم. واتساپو باز می‌کنم. چتشو پیدا می‌کنم. چشم میفته به آخرین چت. 3 سال پیش تولدشو تبریک گفتم و اونم تشکر کرده. میرم بالاتر. تاریخ میره 4 سال قبل. عید فلانو تبریک گفتم بهش. تشکر کرده. تلگرامو باز می‌کنم. داستان باز همینه. این روندیه که دوستی‌های من تموم میشه. این روند یک طرفه بودن رو دوست ندارم. هیچکس دوست نداره. تصمیم گرفتم امسال تولدشو
شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر پیگیرین 👈👉
دوستی‌ها برام مهمن
منم با تبریک سال نو همچین حالتی داشتم. از اینکه فقط من باید تبریک می‌گفتم کلافه بودم. تصمیم گرفتم به هییییچکی تبریک نگم که... نتونستم. طاقت نیاوردم :((
:(
این داستان آشنا برای تمام آدماست...
البته نمی‌خوام بگم من آدم خوبیم بقیه بدن. نه. منم از این کارا کردم. همین که آدما میان اینجا، لطف می‌کنن می‌خونن، نظر میدن، ولی من در مقابلشون کاری نه ‌می‌خونمشون نه سر میزنم بهشون، تقریبا از همین جنسه
واقعا چرا اینجوری میشه؟
چرا یهو دوستی ها از سمت یه طرف ماجرا کنسل میشه؟ حتی در حد یه تبریک سال نو یا تبریک تولد ؟
ادم احساس میکنه اگر تبریک بگه داره حفظ رابطه رو به طرف تحمیل میکنه. پس میکشه کنار.
من معتقدم نیستم که اونا عمدا دارن این کارو انجام میدن. زندگی دوستا از هم جدا میشه. هر کی مسیر زندگی خودشو میره. اولویت‌ها تغییر پیدا می‌کنه. دغدغه‌ها عوض میشن، خود اون آدما عوض میشن. در نتیجه من طبیعی می‌بینم این قضیه رو تا حدودی. موردی که برام ناراحت کننده‌ست، اینه که حواسشون نیست این رابطه داره یک طرفه میشه. بذارین یه مثال بگم. دوستی دارم که حدود 7 ساله آمریکاست. سال‌های اولی که رفته بود ما زیاد در ارتباط بودیم. من پیگیر وضعیتش میشدم. از کار جدیدش می‌پرسیدم. اونم در نقطه مقابل جبران می‌کرد. اتفاق جدیدی میفتاد بهم خبر میداد. می‌رفت نمایشگاه ماشین، از ماشینا برام ویدیو می‌گرفت می‌فرستاد. کاملا دوطرفه بود. الان که یه کم رابطه‌مون کمرنگ شده همچنان دوطرفه هستیم. هر 3 4 ماه یه بار شاید بهش پیام بدم. حالشو بپرسم. اونم 2 3 ماه بعد جویای حال من میشه. نه من از اون گلگی می‌کنم، نه اون به من میگه دیگه محل نمی‌ذاری. من رابطه با اون رو دوست دارم. 
من حتی میخوام یه پیام احوال پرسی هم بفرستم، میبینم عه پیاما همه اش شروع کننده منم، همه اش تبریکات از طرف منه پس نتیجه میگیرم بهتره مزاحم نشم و صفحه چت رو میبندم. :)
:(
کاش این طوری نمیشد. البته شایدم چاره‌ای نیست. نمی‌دونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)