عقاید یک رامین

امان

امان از آدمایی که وقتی بهشون بدی میشه، رفتارشونو عوض می‌کنن و میگن "از این به بعد من هم مثل خودش رفتار می‌کنم". همینا وقتی یه نفر بهشون محبت می‌کنه، نمیگن "از این به بعد منم مثل خودش رفتار می‌کنم"

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۲ تا نظر تا الان نوشتن

مثل خودشون نه، ولی قدر ظرفیت خودشون چرا.
مثلا یه آدمی هست سواستفاده‌گره، اگه یه جا بخوای مهمونش کنی هربار و هربار دست میذاره رو گرون ترین آیتم منو. طبیعتا متناسب با ظرفیتش، منطقیه که بخوای کمتر مهمونش کنی یا اصلا کلا کمتر باهاش بری رستوران.

حالا در کنارش، یه آدمی هست که خوش دل و خوش پرداخت و چشم و دل سیره. متناسب با ظرفیتش، تو هم دوسداری مهمونش کنی، هم دوسداری باهاش بری بیرون و اینور و اونور!

اینه که مثل خودش رفتار کردن رو نیستم، ولی مناسب خودش رفتار کردن رو چرا.
حرف من در مورد درست یا غلط بودن این جمله نیست. من میگم کسایی که به این باور دارن، چرا وقتی بهشون محبت میشه، همین جمله رو استفاده نمی‌کنن؟
این باز زیاد عیبی نداره، امان از آدمایی که تا بهشون خوبی می‌کنی هوا برشون میداره فکر میکنن چخبره🤦🏻‍♂️
حالا تو ادامه خودتم اینا رو یجور ربط دادی به هم، شایدم من معکوسشو گفتم :/
حرف من در مورد درست یا غلط بودن این جمله نیست. من میگم کسایی که به این باور دارن، چرا وقتی بهشون محبت میشه، همین جمله رو استفاده نمی‌کنن؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)