عقاید یک رامین

ولی تا الان هر چی پختم خوشمزه بوده

غذا می‌پزم، حین پخت ازش عکس می‌گیرم. ولی بعد از پخت اونقدر گشنم میشه که یادم میره عکس بگیرم :))
چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷ ق.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

پ کو عکسا!؟ پ کو توضیحات؟
چه توضیحاتی عزیزم؟ :)))
پ کو دستور پخت؟
دستور پخت؟ من خودم هنوز دنبال دستور پخت بقیه هستم. 
بعنوان یه آدم (بقول نگار، اعداددان) آشپزی برام گنگه هنوز. "به مقدار نیاز" رو نمی‌فهمم. "رنگشون که عوض شد فلان کارو می‌کنیم" نمی‌دونم دقیقا یعنی کی. من عادت و علاقه به کمیت دارم. کلمات کیفی گیجم می‌کنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)