عقاید یک رامین

والا بخدااا

مامان می‌پرسه "فلان دختر چطوره؟" می‌دونم منظورش ازدواجه. میگم "نه مامان ول کن" 

مامان: خب چرا؟
من: مناسب نیست برا ازدواج.
مامان: شما که باهم دوست هستین. میگی آدم خوبی هم هست. صمیمی هم که هستین. مشکل چیه پس؟
من: اگر قرار باشه من با دوستی که باهاش صمیمی هستم ازدواج کنم، همون ده سال پیش با علی ازدواج می‌کردم.
مامان : 🤦🏻‍♀️
من: 😁
چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

از این‌جا تا اون‌جا :)))))))))))))
:)) چطوری پسر؟
خیلی از آدما فقط دوست خوبی میتونن باشن لزوما همسر خوبی نمیتونن باشن
دقیقاااااا. 
شکر، می‌گذارنیم. مشتاق دیدارِ شما. D:
من بیشتر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)