عقاید یک رامین

که چی مثلا ؟

همیشه با کسایی ک موقع غذا خوردن از سفره و غذا عکس میگیرن مشکل دارم :|

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

انقدر گیر ندین ب دیگران
سلام :) 

اینکه هر جا میری سر هر سفره ای ک میشینی گوشتیو در میاری و دستتو دراز میکنیو از خودتو سفره عکس میگیری ، بد نیست ؟ سفره آداب خاص خودشو داره . نداره ؟  
آداب سفره اینه ک آدم از خودشو غذاها عکس نگیره?
چرا ب نظر من بد نمیاد?
بیشتر سلب راحتی
آداب سفره میگه شاکر نعمت های خدا باشیم . نه اینکه باهاشون عکس بگیریم بذاریم اینستا . فخر فروشی نیست ؟ 

بیخیال . 

خوبین ؟ 
راستی اون امتحانا یادتون میاد گفتم گند زدم ؟؟؟ یکیش 13 . اون یکی 13.5 
البته اون 13.5 کلی شیفت داده هااا . من جمعا 11 نمره براش ننوشته بودم . حالا اگه اونم درست باشه
میخواستم حرف بزنم ولی نذاشتین.
باشه

خیلیم خوب. با تشکر از استادتون:)
نه خب اگه چیزی هست بگین . من فکر کردم ادامه دادنش ناراحتتون میکنه . 


مرسی :) یادتونه میگتین 19.75 میگیرم ؟؟؟ :| 
 مگه نمرتون تا نوزده و هفتاد و پنج چقدر فاصله داره ک انقدر شلوغش میکنین?:))
من یادمه جالب ک شما هم یادتون:)
:)) ینی فاصله ای نداره ؟؟ بقول علی همین ک دورقمیه بسه :))

بله بله :))
در هر صورت خیلی ام خوب. من مطمئنم هر وقت برم دانشگاه ترمی ی بار حداقل بیوفتم:)
ممنون :) 
:)) من قبلن ها فک میکردم افتادن تو ی درس ینی ی افتضاح ولی الان این طوری فک نمیکنم 

سلام
خدا رو شکر تا حالا از نزدیک باهاشون برخورد نداشتم :)
ولی فکرشو که می کنم به نظرم افراد جالبی به نظر نمیان!
سلاااااام :)
تحمل کردنشون تو اون شرایط خیلی سخته 
به شدت موافقم... بیشتر از این کار از اینکه آدم ها از خودشون عکس می گیرن بدم میاد.
بله . من خودم از خودم عکس میگیرم 3 ثانیه بعد پاکش می کنم. تحمل عکس گرفتن از خودمو ندارم :)))
کلا اینکه آدم امکان عکس گرفتن داشته باشه یه جنبه ای میخواد که متاسفانه خیلیا ندارنش!
دقیــــــــقا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)