عقاید یک رامین

اون قدر ک تلخ خوندم

صدامو ضبط کردم 

خواستم بزارمش اینجا 

گفتم بزار اول خودم گوش کنم 

گوش کردم 

دلم گرفت 


شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

در مورد چی بود؟
بازخوانی آهنگ " دور آخر" با صدای خیلی کم چون همه خوابن . 
از متن یا از صداتون دلتون گرفت؟
از هر دو
فک کنم شما هروقت با صدای خیلی کم صداتونو ضبط می کنید اینطوری میشه!
یادتونه ؟! یه دفعه متن کلاس نویس تونو ضبط کردید با صدای کم !
همین حس رو می داد
بله . یادمه . حرف وقت ک ناراحتم این طوری میشه 

شما خوبین ؟ 
ممنون
خوبم شکر :)

شما چی ؟!
خوبین؟!
خداروشکر

نه زیاد . 
چرا خوب نیستید?روزه شمار و گرفته?:))
نه :) با روزه زیاد مشکل ندارم . 
امروز مراسم ترحیم بابای یکی از دوستام بود . 
چون میدونم از سوال پرسیدن خوشتون نمیاد نمی پرسم چرا!
ایشالا هرچه زودتر خوب میشین :)
عه . من این حرفو زدم ؟؟ یادم نمیاد 
نه با سوال کردن مشکلی ندارم . البته شاید بعضی سوالهارو جواب ندم :)))

ممنون :)
آره.دلگیر کننده ست...
همین طوره

ولی از شما نمی پرسم ک حالتون چطوره . میدونم ک خوبین :) و این خیلی خوبه :)
نه این حرفو نزدین
ولی معمولا وقتی میگید حالم بده
بعد ازتون سوال میشه چرا
بیشتر وقتا جواب نمیدین یا میگید "بی خیال" و....!

حس کردم شاید خیلی خوشتون نمیاد :)
اینکه بعضی وقتا در مورد عوامل ناراحتیم حرف نمیزنم چن تا دلیل داره . 
یک اینکه ب حول و قوه الهی مشکلات تک تک نمیان همشون باهم میان . بهمین خاطر توضیح دادن در مورد همشون وقت گیره
دوم اینکه توضیح دادن بعضی عوامل واقعا سخته . 
سوم اینکه نمیخام اینجارو تبدیل بکنم کلبه احزان . ن تنها نمیخام مخاطبا با خوندنشون ناراحت بشن بلکه نمیخام خودمم با خوندنشون اذیت بشم . 
:)
:) 

حالا بزارین بپرسم دیگه 

حالتون خوبه شما ؟ 
خب من اینطوری حس کرده بودم
ببخشید اگه حسم اشتباه بوده :)

ممنون که به فکر مخاطبا هستین :)
کار اشتباهی انجام ندادین ک معذرت میخاین :)

خاهش :) 
به لطف شمااااااااااااا:D
اگ خدا بخواد شاید اینجا تا یکم دیگ بارون بیاد. اگ بارون بیاد حسابی خوب میشه
مرسی ک پرسیدین:)
:)))

از کجا میدونین ؟ حسش میکنین یا اخبار گفته ؟ 

خاهشات :)
در جریان اخبار نیستم ولی آسمون قرمز شده. هوا ام خنک شده. هوس یه بارون حسابی کردم. خیلیییییی وقت بارونننیومده

داشتم جواب میدادم یهو تبلت خاموش شد صداش کل محله رو بیدار کرد:)) این کامنت همراه با یک عالمه غر غر نوشته شد:D
حله حله . اینجا هم هی باد میوزه :)

:)))) کل محله رو :))
بذارین ما هم گوش بدیم:)))
غمگینه هااا . بزارم ؟؟
آره!حتما! چرا که نه؟!
خب غمگین باشه! مهم اینه که حسی رو که داشتین منتقل کنه:)
خب الان میزارم . :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)