عقاید یک رامین

دیالوگ مورد علاقه من

+ Oh, Gru. Se llama Antonio. Me llamo Margo.

- Me llama llama ding dong. Who Cares?

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

سلام :)

زیرنویس نداره؟!
سلام 
انیمیشن Despicable Me 2 رو دیدین ؟ 
این گوگل ترنسلیت خیلی بد ترجمه می کنه :))))
:)))
گوگل خیلی اشتباه داره 
تو گوگل ترنسلیت بزنین ok ok ok  ببنین چی میاره  :)))
نه ندیدم :)
قشنگه ببینیش :)
آهان من نفرت انگیز رو نصفه و نیمه دیدم
حالا نمیدونم 1 بود 2 بود...!!
خیلی خوبه . وقت کردین حتمن ببینینش :))
میانگذر ارومیه؟!!!!!!!!! :O :|
:))
اشتباه های جالبی دیگه ای هم داره . الان یادم نمیاد حیف 
خب با این وضع گوگل ترنسلیت من خواهشم اینه که :
"فارسی را پاس بداریم" :))))))
چشم :)

البته این دیالوگ اینگلیسی - اسپانیایی بود :)
چی شده؟؟؟!!!!!
اینجا کدوم جزیره غیر مسکونیه؟؟؟ :))))
اتفاق خاصی نیفتاده :)

کجا ؟؟؟ 
:)
بله متوجه شدم
چون اولی رو اصلا متوجه نشدم
ولی دومی رو یه جاهاییش رو متوجه شدم :)
:) 
با تشکر از شما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)