عقاید یک رامین

جنگو

سلام

این جانب رامین هستم

آخرین پروژه ام رو امروز صبح تحویل دادم 

و الان حس جالبی دارم 

مث حس "جنگوی آزاد شده 1

دوست دارم برم دانشگاه ، همه رو بکشم :))))




1- Django Unchained

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ق.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

ramin unchained
تبریک
:))
مرسی :)
سلام
بسیار بسیار مبارک باشه برشما این آزادی :))
سلااام :)
موتوشکرم فراوان :)
دوست دارم برم دانشگاه ، همه رو بکشم :))))
حس بسیار پسندیده ای می باشد موافقم به توان... کمک خواستین هستم.  :D
:)))
مرسی از شما :))) 

تی ان تی فروش با انصاف سراغ ندارین شما ؟ :)))))))))
خوش بحالتون:((((
ممنون 
ایشالا شما هم زود تموم میکنین 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)