عقاید یک رامین

تابستون کوتاههههه

اینکه من امروز رفتم پارک ینی

تابستون شده 

:)




+ حواسم به توئه 
    هوا سمت توئه 
   هوا سمتی ک برسم به توئه
( حواسم به توئه - بنیامین )

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

 ۲ تا نظر تا الان نوشتن

سلااااام بر شما جوان ایرانی :)
تابستونه، فصل شادی و خنده
تابستونه فصل دوچرخه سواری و یادی از دوستای قدیمی :)
ما منتظریم همچنان....
سلام برشما مریم خانم :)

تابستون ،فصل شادی و خنده 
بچه ها ، توی کوچه ، گرمی بازی
عین چن تا خزنده :)))))

من شرمنده شما شدم . قول دادم ولی هنوز عمل نکردم . امیدوارم بتونم ب قولم وفا کنم :)
سلام :)
عیدتون مبارک جوان ایرانی
دشمن شما شرمنده اس
من منتظر میمونم  (-;
سلام :)
مرسیات فراوان :)

خبر خوش . اون روز رفتم پارک البته بدون داریوش . رفتم کلی فری استایل کردم . گزارش چندانی نداره . رفتم و برگشتم همین . دلیل داریوش نبردنم اینه ک صبحا اینجا هوا سرده . سرد عرض مینمایمااا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)