عقاید یک رامین

تازه فهمیدم

یکی از قابلیت هام اینه ک عبارات "حرص آور " یا " حرص درار " خیلی خوب میتونم بگم :| :))

مثل وقتی ک بهش گفتم :

ی بار تو عمرت مفید باش :)))

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

الان خوشحالید که این قابلیتو دارید ؟! :| :))
تقریبا 
چون آخه طوری بیانش میکنم ک طرف میخنده . مثلا تو این مورد خندید و گفت :
با همین کتاب می زنم تو سرتاااا :)))
آهان خب اونجوری خوبه :)))

تا باشه ازین قابلیتا !!! :)))
موفق باشید :))

:) بله . ممنون :)

یاد ی خاطره افتادم : 
ی بار از همکلاسی هام جزوه گرفتم . موقع گرفتن گفتم ی کم خوش خط مینوشتین خب. گفت دیگه ببخشید دیگه نمیدونستم شما قراره از من حزوه بگیرین . رفتم کپی گرفتم . برگشتنی جزوه رو پس دادم . گفتم بابت اینکه گفتم بد خطین ناراحت نشدین ک ؟ گفت نه بابا این چ حرفیه . گفتم خب بالاخره باید با واقعیت ها روبرو میشدین :)))) 
هم خندید هم حرصش گرفت :)))))
وااااااااای واقعا ؟!!:))
فک کنم بتونم درک کنم چقدر حرصشون گرفته بوده... :||| :)))

اصلا بهتون نمیاد اینطوری حرص درآر باشید :)))))
:))))) 

ولی خب با همه نمیتونم این طوری حرف بزنم . ایشون با جنبه بودن خداییش :)

همین دیگه . تازه کشف کردم این قابلیتمو :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)