عقاید یک رامین

راضیم ازش

چشمات مث مثلث 

دسات مث گندم زار 

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ق.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

سلام
نوشته هات دلنشینن
آفرین
موفق باشی دوست خوب
سلام :)

ممنون :)
مرسی :)
چشماش مثه مثلثه یعنی چه جوریه دقیقا؟
:))))) خودمم الان ک دقت کردم نمیتونم چ جوریه دقیقا 

آهنگ میباشد  :)

سلام
من فکر کردم فهمیدم فقط سه تا حالت میتونه وجود داشته باشه:D
1. اینکه شما وبلاگ جدیدی باز کردین و دارین اونجا واسه خودتون مینویسین
2. اینکه شما وبلاگ جدیدی باز نکردین و کلا دیگه دلتون نمیخواد که بنویسین
3. چند روزی حوصله ندارین که کلا سمت وبلاگ بیاین و ممکن بعدا باز دلتون بخواد که وبلاگ بنویسین
حالت دیگه ای ام نداره مطمئنم:D

در هر صورت امیدوارم حالتون خوب باشه:)
سلام و صد سلام ب شما :)

با تشکر از شما :)

ن والا وبلاگ جدید نزدم . دلم میخاد هنوز بنویسم . آهان . گزینه 3 نصفه و نیمه صحیح می باشد . خب از کی بپرسم ؟؟ :))) چقدر من بامزه بودم نمی دونستم . 

والا دانشگاه تموم شده ولی تو این ی هفته اتفاقات جالبی افتاده ک باعث شده وقت آزادم کم بشه . 

شما خوبین ؟ چ خبرا ؟ 
افتضاحم اقا. همش درگیرم.ولی خب میخندم:))
خبرم زیاده. خیلی. مثلا اینکه ی عروسک زشت دیگه خریدم ک اینروزا دارم با دنیا اشناش میکنم:D
:|  خوبه بخندین :)

به به :)))) اسمش چیه ؟؟
من در اسم گذاری استعداد ندارم یادتون رفته؟:|
اهان بله :)

پیشنهاد من : ماتیلدا 
:)) چطوره ؟ 
ماتیلدا
خوبه خوبه. بهشم میاد. حالا باید ببینینش:))))))))
:)))
رابطه اش با آزیتا خوبه ؟؟ :))))) 
نه.بهم حسودی میکنن:D
بابا جدیدا خیلی رو ازیتا حساس شده.هر وقت داره تختمو مرتب میکنه وقتی ازیتا رو میبینه پرتش میکنه ی وری.اعصابشو بهم میریزه کلا:))))))))))
:)))

بیچاره آزیتا :)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)