عقاید یک رامین

سایت

سلام
خوبین ؟
با سرما چطورین ؟
من ک یخ زدم :)
من الان تو سایت دانشکده نشستم . خداروشکر کسی هم مزاحم نیست :)
شنبه امتحان دارم . آز خاک :)
امتحانا مون هم از 16 دی قرار شروع بشه . یا خداااااا

امتحانای شما کی شروع میشه ؟
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۰ ق.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

سلام ........
ممنون ... ای زندگی دیگه میگذره ... سعی میکنم روزامو برا خودم خوب کنم ..
سرما عالیه عالی .... با اینکه من یکشنبه تا از خونه برسم دانشگاه منجمد شده بودم و راه بندون و ... ولی بازم خوبه .... برفش بهتر از سرماشه ...
من هم تو سایت دانشگاهم الان ... مزاحما هم خداروشکر رفتن ...
آز فیزیومون 8 دی .... بقیه از 30 دی تا 8 بهمن البته آناتومی هنوز مشخص نشده زمانش .....
ایشالا ک همشو 20 میشین ........
سلام :)
من هم سرما رو دوست دارم :) ولی ن دیگه تا این حد :))))))))

ایشالا شما هم موفق میشین :)
سلام...

وای شهر ما که ماشالا شده سرزمین یخی...رسما صبا تا پوست استخون آدم نفوذ

میکنه سرما...

امتحانای ما از 4 دی شروع میشه...
سلام :)
اووووووووف . صبح ها اصن ی وضی میشه ک نگین . اوووووووف
خداروشکر شما لمس می کنین این موضوع رو :))

موفق باشین :)
سلام!:))
خیلی ممنون که منو به وبتون دعوت کردین:) خیلی زیباست...
باشه...لینکتون نمیکنم:)
من با سرما خیلی خوبم:)) وای عوضش با گرما افتضاحه رابطه م:(
امتحانای منم از 17ام شروع میشه:( خدا به همه کمک کنه...
راستی ممکنه بپرسم رشتتون چیه؟آز خاک خیلی برام جالب بود!!:))
سلام :)
خاهش می کنم :)
خیلی ممنون :)
بله من هم سرما رو دوست دارم ولی نه دیگه وقتی ک تا مغز استخوان آدم یخ میزنه :)))
آره بخدا . خدا ب همه مون کمک کنه :)
من عمران میخونم . شما چی میخونین ؟

آقا رامین یادتونه قبلنا قرار بود ی آهنگی ب من بدین و کلی طول کشید تا اون دانلودش کنین و بعد آدرسشو بزارین رو وبتون اسمش دقیق یادم نیس نمیدنم گیتار چی چی بود و ی استادیم میخوندن اونو فک کنم سنتی بود نشون ب اون نشون ک همه ذوق کردیم بلاخره شما اونو وق کردین بزارین برامونو آخر سر منم نتونستم دانش کنم میشه دوباره اونو برام برسونید ی سر ب وبتون بزنید میتونین پیداش کنین ......... واقعا ببخشیدا .... مرسی .... شب بخیر :)

بعد کلی کندوکاو پیداش کردم :)
سه تار اند ووکال

خب شما ک اینقد زحمت کشیدین و پیداش کردین آدرسشو بدین من دانش کنم مرسی .........................................

شرمنده ..... زحمتامون باشماس کلا ........ ی شکلک خجالت و خودتون تو ذهنتون تصویرسازی کنید :)

ببخشین یادم رفته بود لینکشو بزارم :))))
دانلود
بابت آهنگ ممنووووووووووووووووووووووووون .......
خوشتون اومد ؟
ببخشیدا شما تو دانشکده درس میخونید یا بازی ...
والا ما که قدیما تو دانشکده وقت نمیکردیم غذا بخوریم از بس فعال بودیم...
امان از دست شما که قراره آینده ما رو درست کنید . چجوری باید تو اون خونه هایی که شما درست میکنید باید بشینیم ...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:))))
تو خونه هایی ک ما درست میکنیم شما سرپا وایسین :))
بله بله خیلی خیلی خوشم اومد .... بازم موتوشکرم .....................
بابامم از اون ترانه خیلی خوشش اومد و ازم تشکر کرد ک باز اون تشکرم ب حساب شما برمیگرده ....
خاهش می کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)