عقاید یک رامین

همه ما

من این طوریم 

البته فقط من این جوری نیستم 

ب نظر من اکثر وبلاگ دارن این طورین :

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

وای... گل گفتین...
اصن خیلی حرف داره این عکس
تقریبا اینجوری نیستم :)
اینجا خودمم چه خوب چه بد
سلام :)

چ خوب :) من هبچ وفت نتونستم تمام افکارمو بنویسم 
نوشتن راحت تر از حرف زدنه،وفک کردن راحت تر از هردو:)

درود بر قلمتان..
سلام :) 
بله . همین طوره :)

مرسیات :)
سلام

این عکس عالیه ... عالی .. عالی
سلام :)

بله . من خودم دوست داشتم در مورد این موضوع حرف بزنم ولی جمعا 2 سطر نمیشد . با دیدن این عکس ذوق کردم حسابی . چون تمام حرفای منه 
عکس جالبی بود
من اینجوری نیستم ذاتاً ولی زندگی و بی درکی بقیه، اینجوری م کرد :(

:)
انتقال مطلب خیلی مهمه . ی استعداده کلا . بعضیا دارن . بعضیا هم ندارن . 
ینی شما هم الان این طوری شدین ؟
زندگی و بی درکی بقیه، اینجوری م کرد

- - -

چقدم به حسم نزدیک بود این جمله !
هیممممم 

محیط خیلی رو آدم تاثیر میزاره 
اوایل تقریبا همه همینطورن
اما به نظرم بعد یه مدت کم کم سمت راستیه زیاد میشه ...
میشه خیلی چیزا رو نوشت ...
ولی من هنوزم ک هنوزه بعضی چیزارو نمیتونم بنویسم 
بسیار جالب بود!!!! :)

سلام :)

متشکرم :)
حتی نظرم هم پاش هست...
آره درست گفتم.
یک بار یک نفر بهم گفت کاش بیشتر بنویسید.گوش ندادم ولی.الان دیگه نیست که بخونه.
بیشتر بنویسید.همین
:)
چشم :)
دومین نظر از بالا :)
دیدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)