عقاید یک رامین

اشتباه در اشتباه

ب گذشتم ک فک میکنم میبینم بعضی اوقات طرز فکرم خیلی چرت بوده ، رفتارم ب شدت کودکانه بوده 

همیشه سعی میکنم در مورد کارایی ک میکنم قبلش فک کنم 

ب آینده ک فک میکنم ب این نتیجه میرسم ک الان هم اکثر کارام اشتباهه 


پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

 ۱ تا نظر تا الان نوشتن

من که درمورد خیلی از افکار  گذشته م(حتی یک سال پیشم )خجالت می کشم!!! :|||||
شاید معنی ش اینه که رشد کردم 
ینی درجا نمی زنم

البته 
این تغییر افکار خیلی وقتا ، فهموندنش به اطرافیان سخته ، خیلی سخته... :(
هیممم
درجا نزدن خوبه . 
ب نکته خیلی خوبی اشاره کردین . اینکه ب طرف مقابلت بفهمونی من تغییر کردم ، من دیگه اون آدم قدیم نیستم ، خیلی سخته . 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)