عقاید یک رامین

روی ماه ِ ماه

بعد از مدت ها ی عکس گرفتم 

دیشب زیر نور مهتاب خوابیدم 

خیلی آشفته بودم تو خواب 

نمیتونستم بخوابم 

ولی 

ی خواب دیدم  ...

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

تا بحال کسی زیر نور ماه نتونسته بخوابه کلا خاصیت ماه آشفته کردنه :-/
سلام 

نه خب قبلن هم خوابیده بودم . مشکلی نبود . این سری مشکل از ی جای دیگه بود :)
ماه انگار تَرَک برداشته ....

چه عکس خوبی شده :)

:) 
بیشتر شبیه پرتغاله :))

مرسی :)
سلام
واقعا خسته نباشید
سلام :)
مرسیات :)
این چ مثالی برای ماه میزنین؟
پرتقاااااااال؟؟؟؟؟؟؟
خب من چی کار کنم . همین ب ذهنم رسید 
درست نیست دیگ
تشبیهات بهتری ب کار ببرین
خب ب نظر شما شبیه چیه ؟
شبیه پرتقال
چقدر متفاوت ! :)
مسخره میکنین؟
مسخره ک نه ولی خب من هم همونو گفتم خب ! 
چرا مسخره کردین
ناراحت شدین ؟ 
وقتی یکی شما رو مسخره میکنه چ حسی پیدا میکنین؟
 تا حالا شده ی موضوعی رو اشتباه متوجه بشین ؟
الان موضوع و رو اشتباه متوجه شدم؟
اینکه من اون طور ک شما فک میکنین شما رو مسخره نکردم 
هوم
اوکی
ببخشید دیر جواب دادم شام میخوردم 

ناراحت شدین ؟
یکم. مهم نیست. خودش خوب میشه
ببخشید . نمیخاستم این طوری بشه . ببخشید 
من فقط میخواستم شوخی کنم

مهم نیست
بیخیال
این ینی من متوجه شوخی شما نشدم . درسته ؟
نمیدونم.
ولش کنین. باشه؟
باشه 
و اصلا هم ناراحت نباشین
باشه؟
باشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)