عقاید یک رامین

دلم از اینا میخاد

ی سری آدما هستن ثبات روحی دارن . رفتارهای بقیه رو رفتار اونا تاثیری نداره . همیشه ی جور ثابتن . با دیدن رفتار نادرست بقیه عین رفتار ی بچه عکس العمل نشون میدن . میگن اشکالی نداره بچه ست . 

من الان ( خیر سرم ) جوونم . هر روز حالم تغییر میکنه . هر روز تغییر میکنم . تصمیمام هر روز عوض میشن . نظر امروزم مخالف دیروزمه . نیاز دارم چن نفر ( یا حداقل ی نفر ) باشه ک این طوری باشه . با حرکت اشتباه من ، سرم داد نزنه . نگه بازم " گند زدی ؟ " ( البته الان هم هیچ کس همچین حرفی بهم نزده ) . کسی باشه ک منو "رعایت" کنه . میدونین چی میگم ؟ رعایت کنه . خیلی از آدما هستن ک با اینکه سن شون از من بیشتر ولی باز من رعاتشون میکنم . مث بعضی استادا ک مثلا این کارو نکنی ک ناراحت میشن یا اون جرفو نزنی ک عصبانی نشن و ... 



شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

سلام...

"رعایــــــــــــــــــــــــت"
موافقم...

منم از بچگی همیشه همه رو رعایت کردم ولی خیلی کم پیش اومده رعایتم کنن...!
سلام

خسته شدم از رعایت کردن بقیه ...
آره میدونم
این روزا کمتر کسی آدمو رعایت میکنه
حتی نزدیکترین آدمای زندگی !!!
سلام :)

حتی نزدیک ترین آدما ... 
حرف دل منو زدی.
سلام :)

خوبین ؟
اوففففففففففففففففف
اصن نگین که بدجوری دلم خونه

همیشه همه رو رعایت کردم، ولی به جای اینکه بقیه هم یاد بگیرن رعایتم کنن، یاد گرفتن توهم بزنن که بعضی از این رعایت کردنا، جزء وظایفمه :|

سلام :)

بله . زیاد از حد ک میشه فک میکنن وظیفه ست ... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)