عقاید یک رامین

اینم شد مشغولیت آخه

از مشغولیت های این روزام اینه ک 

اس ام اس های "طرح ویژه " و " جزیره ایرانسل " پاک کنم 

هر روز صد هزار بار 

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

یه پیشنهاد
گوشی تون و یه مدت کلا بذارین کنار
کلا
میدونین از گوشی چ استفاده ای میکنم ؟؟ 
صبح روشنش میکنم . میزارمش سایلنت . ظهر چکش میکنم . اس ام اس های ایرانسلو پاک میکنم . همچنان سایلنت میمونه تا شب . شب باز چک میکنم و اس ام اس های ایرانسلو پاک میکنم و خاموشش میکنم . تو خونه زیاد از گوشی استفاده نمی کنم 
:)
خیلی عالیه
:) چی خیلی عالیه ؟؟ روش استفاده من از گوشی ؟ 
بله. خیلی عالیه:)
:)) مرسی . 
راستی نگفتم . سایلنتشم بدون ویبره ست :))) 
اونطوری که دیگه فوق العاده است:))))))
تا آخر همین طور ادامه بدین:)
:)) 
بعضی وقتا هم ک دوستام زنگ میزنن یا اس ام اس میدن متوجه نمیشم بعدن ک منو میبینن میگن بجای گوشیت ی خروس قندی بخر بیشتر بدردت میخوره :))

بله . همین طوری میرم جلو  :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)