عقاید یک رامین

با اینکه کار بدیه ولی من دوسش دارم

زل می زنم . ب کارایی ک میکنن . ب کسایی ک دوسشون دارم . بدون اینکه متوجه بشن . خیلی لذت بخشه 

همین چن روز 

تو اتاق بهمن 

وقتی علی داشت وسایلشو جمع میکرد 

چن دیقه بهش زل زدم . 

همین ک منو دید ، لبخند زد 

گفت

کلی باهات حرف دارم 

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ

 ۲ تا نظر تا الان نوشتن

چه جالب !
منم همیشه همین کارو میکنم
لبخند میزنم و زل میزنم بهشون :)
واقعا لذت بخشه...

بده ؟! :|
اصن خیلی حال میده . 

والا از بچگی ب من گفتن ب بقیه زل نزن . :| :)) 
ولی فک کنم اون موقع واسه درست تربیت شدنم از  گفتن . 
الان هم ب هرکسی زل نمیزنم . 
بله خب منم به هرکسی زل نمیزنم 
فقط کسایی که دوستشون دارم...
یه جورایی بااین کار ،شاید ... رفتار و حالات کسایی که دوستشون دارم رو به خاطر می سپرم... :)
بله ... درسته ... آدم یادش میمونه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)