عقاید یک رامین

Virtual hair Cut

با هدفون یا هندزفری باید گوش کنین 

دانلود 

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

ما ک نمی تونیم هندزفری بذاریم تو گوشمون چی؟:D
سلام :)
خوبین ؟ 
خانم بازم ک ترکوندین ک :)

این فایل ب صورت 3 بعدی ضبط شده . باید با هندزفری یا هدفون شنیده بشه :)
سلام:)
نههههههههه. خوب نیستم. دیشب یه عالمه گریه کردم:((ولی خوب میشم:):D
شما خوبین؟اون پستی ک راجب کامنتای مزخرف نوشته بودم کار دستم د اد. ینی ی چیزیایی مینوشتن ک اشکمو در میاورد. گفتم چند روز چیزی ننویسم شاید بیخیال شد ولی فایده نداشت. ترکوندن تنها راهی بود ک ب ذهنم رسید:(
فکر کنم میدونم چ مدلیه. از همونا ک حس میکنی همه ی حرفا داره روت اجرا میشه و اینا؟
خوب میشین ایشالا :)

بد نیستم . آخ آخ آخ ... واقعا خجالت آوره ... نمی دونم باید چی بگم ... 

بله . از اوناست :) خیلی جالبه :)
سلام :)

ما که نفهمیدیم چی گفت!!
ولی
خیلی خوب بود...
سه بعدی بودنش خیلی جالب بود ...
حال داد :)))))
احساس کردم واقعا داره موهامو کوتاه می کنه !!!!
سلام :)
احوال شما ؟ 

بله . من وقتی برای اولین بار شنیدمش هی برمیگشتم پشتمو نگاه میکردم :))
من این فایلو 7 سال پیش شنیدم :| 
پس فکر کنم قبلا شنیدمش:D
حله :) 
خیلی ممنون
خوبم :)
شما خوب هستید؟ :)

7 سال پیش !!!!!؟ :|

بازم ازین سه بعدیا بذارید بی زحمت :))
خوشم اومد :)
شکر بدنیستم :)

بله . 16 سالم بود ینی :| 

چشم پیدا کردم میزارم 
خدارو شکر :)

چشمتون بی بلا :)
مرسی :)

من کلا عقبم از روزگار... !! :)))))
خاهش :)

متوجه نشدم . 
منظورم اینه که
شما هفت سال پیش اینو گوش دادید
من الان تازه اولین بارمه که می شنوم
اینهمه هم از شنیدنش هیجان زده شدم :))

کلا عقبم از روزگار... :))))

اهان 
اختیار دارین 
اگه از روزگار عقب موندن این طوری باشه ک همه عقبیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)