عقاید یک رامین

خاک

ینی خاک تو سر هر چی کار گروهیه :|

خاک تو سر هر چی آدم از زیر کار دررو :|

دوستان خاک کم آوردم .... خاک بیارین :))


+ فردا امتحان آز خاک دارم

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۹ ب.ظ

 ۲۲ تا نظر تا الان نوشتن

سلام :)

واااااای چه قالب خوشگلی!!!!!!

مبارکه :)

شیرینی لطفا :)

ایشالا مثل پارسال خوب میشه امتحانتون:)



سلام
ممنون
فردا یه قاشق بیشتر انار بخورین :)))

ممنون :)
این نظر چرا این شکلی اومده؟؟؟

آخه اینم برادره ما داریم؟؟؟آدم تعارف میکنه...حداقل میگه برین از تک درختی جایی

 بخرین من حساب میکنم...

لا اله الا الله...:)))))))))))))))))))))
نمی دونم چرا :|

:)))))))
فقط رکس :))

حالا ک این قدر اصرار میکنین باشه .... دو قاشق بیشتر بخورین :)))))))
رکس؟؟وای چه تصادفی!!!!!

شوهر خاله صمیمی ترین دوستمه...

حتما میگم یه 10-15 کیلویی به حساب شما برام بیارن...

:)))))))))))

:)))))))
شما رو میشناسن منو نمی شناسن که :))))))
من ب حساب شما میرم 10 کیلو شیرینی میخرم :))))))))
ااااااااا؟؟؟اینجوریاس؟؟

باشه قبوله...بخرین...به حساب من...

اصولا من خسیس نیستم:))))))))))))))
بله
:)))))

دو قدم مانده به رقصیدن برف
یک نفس مانده به سرما و به یخ
چشم در چشم زمستانی دگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه و مهرو صفا همه تقدیم شما

یلدای شما هم مبارک :)
خاک تو سر هرچی آب زیرآب زنه :)))))
عجب دل پُری داشتم من ههههههه
(اینجا شکلک نداره دارم دیوونه میشم خوو من بدون شکلک نمیتونم زندگی کنم:((()
:))))
بله . من هم خیلی شاکی ام :|

براى من تنها تفاوت شب یلدا با بقیه ى شب ها اینه که کمى بیشتر هیچکارى نمى کنم:-)))

:))))
من امشب بیشتر خابیدم
اولا قالب جدید مبارکه .... شیکه ولی زیادی سنگینه :)
ب من یکی ک دیگه باید شیرینی بدین ....امشبم خونه نیستم فقط دنبال بهونه اک گریه کنمااااااا .........
هوای منو باید بیشتر از بقیه داشته باشین الان شدم ی آبجی دور از وطن ......
خاکم از چ نوعی باشه خوبه ؟؟؟ سه شنبه میرم خونه یکم صب کنید از کنار ساحل ارس خاکای خوب خوب میارم :)
الان رسما باید ب دیوونه شدنم شک کنین حق میدم بهتون .......
:) ممنون ...شاید عوضش کنم
چشم . واسه شما شیرینی میدم .
ب قول سهراب : هر کجا هستم ، باشم آسمان مال من است ....
چ ربطی داشت آخه ؟؟ :)))
خاک ساحل هم خوبه بدردم میخوره :)))

بلاگفا نیس .........
آدرس بلگ سارا یادم نیس ......
اربعینم باید بمونم اینجااا اه اه .....
کی چهارشنبه میشه برم خونمون آخه :(((
یلدا خوش گذشت ؟؟
من ک اولش دپرس بودم بعد با دوستام یکم شلوغ بازی درآوردیم بعد با تک تک اعضای خونواده حرفیدم باباک از پشت تلفن برا منو مهدیه و فرشته (هم اتاقیمن) حافظ واز کرد خوب بود یعنی بد نبود ...........
چ بد :|
بدک نبود.
من فقط خوردم :))))
امروز ب سرم زد کلی رمان گرفتم ....
شاید در آینده بخومنشون ......
دو سالی میشه هیچ رمانی نخوندم .......
چ خوووووووووووووب
چیا خریدین ؟ ( اسم کتاب - نویسنده )
سلام!
قالبتون خیلی خوشگله...دوسش دارم:)
من از کار گروهی خیلی بدم میاد:( میدونم نباید اینجوری باشما...ولی نمیتونم!!:)
من پزشکی میخونم!
امتحان آز خاک خوب بود؟:)
سلام
ممنون :)
متوجه جمله تون نشدم " میدونم نباید با شما ... ولی نمی تونم !! "
قرار بود تشریحی باشه . استاد 1 ساعت دیر اومد . گفت کتبی میگیرم :|
بدک نبود
آقا رامین آدرس جدید .....
مرسی ک گفتین 
گردش زمان .... نویسنده :ایساک آسیموف ...
باد ما را با خود خواهد برد ...
چادرت را می بویم ....
خلا ....
مرا در یاب ...
رد پای خاطره ها ....
سخت چون فولاد ....
باران را به آتش می کشم .....
اکثرشون دانلوده نه خرید :)
:)
خوبه در کل
هر کجا هستم باشم آسمان مال من است .........................
خیلی ربط داشت ..............
:)
خداروشکر
مرسی بابت شیرینی .... اینم رف لیست اون بستنیا و شیرینیااا :)
خاهش :)
بله :)))
سلام!جمله ای رو که توی نظر همین پست نوشته بودم ولی متوجهش نشده بودین رو تصحیح میکنم: میدونم نباید اینطوری باشم ها...(یعنی از کار گروهی نباید متنفر باشم!)ولی نمیتونم!!!
حالا درست شد...نه؟ :)))
آهان
بله الان حل شد :)
: دی

آز خاک؟ چی خوندید؟ الان چ حسی به اون روز دارید؟:)
سلام :)
عمران . 
یادش بخیر و این جور حرفا :)
رامین؟چرا نظرارو ترور کردی پسر؟
چون حوصله حرف زدن ندارم
مغان؟ میشه لطفا بهم بگی سایت خوب را چگونه میشود زد؟
می‌خوای سایت بزنی؟ 
خب سوال اول : سایت چی خواهد بود؟
ضمن اینکه حااااااااجی برررررررگااااام!!!!!! رو این پست کامنت دارم از ۲۹ شهریور ۹۵!!! و باهاتم دوست بودم و با ادرس ارام وحشی هم کامنت گذاشتم که یعنی حداقل، از شیش ماه قبلش اشنا بودیم!!!! شتتتتتتتتتتت. سه سال. سه سال!!!!!سه،سال!
اینه فکر کنم اولین کامنتت :)
با لبخند شروع کردی 

سایت فضایای ادبیم:-D اندکی شعر و کمی داستان کوتاه
شاید کمی فرهنگ سازی محیط زیستی به عنوان پیام بازرگانی.
با وردپرس آشنایی؟؟ وردپرس یه پلتفرمی. چیزی شبیه وبلاگ ولی خیلی فراتر و بهتر. می‌تونی با اون بزنی. بذار برگردم یه آموزش خوب پیدا کنم واست.
مرسی که حمایت میکنی مغان :))))

پی نوشت:ربطی نداره ولی دیوار اتاقمو جینگیل پینگیل کردم گفتم در ذوقم شریکت کنم:-D :| #برونگرایی
:))

آورین آورین. خوبه. ادامه بده :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)