عقاید یک رامین

آیا هنوز آمدنت را بها کم است ؟؟

علی رفت تهران 

:( 

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

بالاخره یه پست پیدا شد که با تمام وجودم درکش کنم. هوراااا:)
:)) ینی این اولین بار بود ؟؟ 

راستی . کتونی هاتونو آماده کردین ؟؟ 
نه ولی دیر به دیر اتفاق میوفته

واسه عروسی؟:))
:| عه :)

اره دیگه :)) 5 روز مونده دیگه درسته ؟
نه متاسفانه راضی نشدن. ی جفت کالج صورتی قرار بپوشم:|ک پاپیون داره:|:|:|ولی از پاشنه بلند خیلی بهترهههههه
شما از کجا تاریخشو میدونین؟؟؟:))
:) اره خب خیلی بهتر از پاشنه بلنده 
تمرین کردین ؟؟

هه . اختیار دارین . من هم منابع اطلاعاتی خودمو دارم :)
من تا امروز در بستر بیماری بودم.امروز تازه به زندگی برگشتم:))
:))آره دیگ در هر صورت25روز تاریخی ای قرار باشه. اما نحس هم مبارک:D

آقا راستی. یه خیاطی اینجاست که میشه از تو پشت بومش  از غروب آفتاب عکسای قشنگ گرفت
خود خیاطی هم خیلی داستان داره. حالا رفتم پرو از آفتاب عکس میگیرم. داستانشم تعریف میکنم:)
خدا بد نده . چی شده ؟ 
نگفتین تمرین کردین ؟

ایول .همیشه دوس داشتم از غروب عکس بگیرم ولی هیچ وقت نتونستم . منتظر عکساتون هستم و هم چنین داستانش :)
ینی نمیدونین؟:))
چیو تمرین کردم:)))

اصن عکس رو میگیرم فقط واسه شما:D
اهان . ای وای الان یادم افتاد . حافظه من این قدر افتضاح نبود نمیدونم چی شده . الان بهترین ؟

رقص دیگه :))) شما مثلا خواهر عروسین . شما نرقصین کی برقصه؟  :)) یـــــــــس . [آیکون مشت گره خورده ب نشانه رضایت و موفقیت ] انتقاممو گرفتم :))

مرسیات فراوان :)
پس اون روز ک بهتون گفتم شب ی عالمه گریه کردم واسه چی بود؟:))بله دیگ الان خوبم راه میرم غذا میخورم.:)
:|:|:|:| خیلی انتقام جویین. تلافی میکنم:)

راستی شما کارتون کی شروع میشه؟
نمیدونم چم شده :| خب خداروشکر 

:)) هوراااا :)) خیلی انتقام جوام ؟؟ اولین باره هااا :) 

والا ب زبان خیلی ساده میشه گفت مسخره بازی در آوردن . ن ب اون روز اول ک هی میگفتن ما محدودیت زمان داریم . ن ب الان ک از اون موقع تا الان منتظر تلفنشون هستیم 

خودتونو ن و ناراحت نکنین. درست میشود:)
امیدوارم :)
چه بد :(
دیگه اونجا نمیان ؟! :(((
چرا بر میگرده ولی دیگه مث قدیم همیشه نمیتونیم با هم باشیم 

پک 4 نفره مون 3 نفرش رفتن تهران و من تنهایی موندم اینجا :| 
البته علی فقط واسه چن روز رفته کارای اقامتی شو حل کنه 
ولی خب چن روز هم چن روزه 
مثل من و همون دوستم که یه بار ازش گفتم... !
مام احتمالا دیگه مثل قبل نتونیم باهم باشیم...
خیلی بده... :((((
:| :((
خیلی :(
من اومدم :(
انشااله علی هم باز ببنید :)
دلم تنگ شده بود.
وای از مشغله زندگی نمیزاره آدم زندگی کنه والااااااD:

اومدن ک شما ک خیلی عالی . چرا ناراحت ؟؟ 
ایشالا
بله . خوبین خانم ؟ 
علی کیست؟
علی کجا رفت؟
علی جرا رفت؟:(
علی کی برمیگرده؟
فضولم، میخوام در جریان کامل اتفاقات این مدت قرار بگیرم مشکلیه؟:)))
علی رفیق شفیق این جانب است . ارشد دانشگاه شریف قبول شده . در نتیجه فراق رخ می دهد . فراق چیز خوبی نیست 

نه اصلا . موشکول نداریم :)))
عهههه پس رفیق شفیق شما لبیک دیار ما گفته و از مُلک شما رخت بربستند. :)
بله فراق بده آما بدتر از اون سرد شدن روابط بخاطر همین دوریه.مواظب باشید.(;




سلام :)

آره . رخت بسته . نگران نباشین . ما دو روحیم در دو بدن :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)