عقاید یک رامین

آلفابت

امروز ی خبر خیلی جالب خوندم 

لری پیج و سرگی برین (صاحبان گوگل) ی شرکت هولدینگ زدن ب اسم "آلفابت" . از این ب بعد کل گوگل اعم از اندروید و یوتیوب و ... زیر مجموعه "آلفابت" هستن . یکی از قسمت های جدید آلفابت قسمت کالیکو (Calico) هستش . تمرکز این بخش روی راه های افزایش طول عمر انسان :| 

بیشتر بخوانید : آلفابت

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

من میخوام یه نظری بدم در مورد قالب وبتون.
میشه؟!

البته شما بگید نمیشه هم من نظرمو میدم :)))

فونت قسمت نظرات این قالب جدیدتون ، لبخندش حق مطلبه اون لبخندی که مد نظر بازدید کننده س رو ادا نمی کنه :|
البته تو خود متن پست هام همینطوریه فونتش.
نمیشه یه جوری ش کنید که شبیه فونت قالب قبلی تون باشه؟!
ببخشید دیر شد . برقامون رفت :|

درست شد ؟ 
خواهش میکنم :)
عالی شد :)
مرسی :)
خاهش می شود :)
یه چیز دیگه من راجع به قالبتون بپرسم!
چرا قالبتون تصویر پروفایل نظر دهندگان رو نشون نمی ده ؟! :|
خودمم دیدم . نمیدونم چرا اون طوری شده :|
من کلی ادیت کردم ولی ب اونا دست نزدم :|
اصلا قالبای بیان به دل نمیشینن :|
هیج جا هم پیدا نمیشه :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)