عقاید یک رامین

آب در کوزه و ما !

آهنگی ک الان دارم میشنوم منو یاد ی اتفاق جالب انداخت :

اردیبشهت ماه بود . توی دانشگاه بودم . میلاد هم کنارم بود . هر دو مون بخاطر کارای تموم نشدنی کنگره خسته بودیم . گفت بزار بینم تو لپ تاپت آهنگ چی داری . من هم از دور راهنماییش کردم ک برو درایو E و ... . شروع کردم ب باز کردن آهنگا . سلیقه هامون متفاوته ولی مشترکاتی هم داریم . میدونستم ک میلاد عاشق آهنگ بی کلامه . بهش گفتم کلی آلبوم بی کلام دارم . گفت دیدم اکثرشونو شنیدم ( من :| 10 12 تا آلبوم فقط از یانی داشتم ) از هر آهنگ 20 ثانیه باز میکرد میزد بعدی . یهو ی اهنگی باز کرد گفت این چقدر قشنگه . آهنگ آشنا نبود واسم ولی خیلی خوب بود. ی آهنگ ِ حماسی ِ بیکلام ِ توپ . همین باعث شد تا از جام بلند شدم تا برم ببینم کدوم آهنگه . یادم افتاد پسر داییم تو عید واسم این آلبومو زده بود ولی من ندیده بودمش . پسر آب در کوزه و ما تشنه لبان می گشتیم . از همین جا از میلاد تشکر میکنم ک از لپ تاپ خودم (!) این آهنگو پیدا کرد . از پسر داییم هم تشکر ویژه ای رو دارم ک آلبومو برام زده بود . 

ی نیم چه تشکر هم از سازنده اثر میکنم :))


بشنوید . با صدای بلند بشنوید . 

نام ترک : Death is the Road to Awe

آهنگساز :Clint Mansell 

آلبوم : The Fountain

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

خوب بود
فقط من اولاشو خیلی دوست داشتم :)
از یه جا به بعد دیگه  داشت حس اضطراب می داد بهم :(
اون قسمت اضطراب آورش برای من خیلی لذت بخشه :)
قبلا گذاشته بودینش:)
مطمئنین ؟ من تمام آهنگایی ک آپلود کرده بودمو نگاه کردم . اینو قبلن نزاشته بودم
قبلا گذاشته بودینش مطمئنم:)
تو ذهنیات گذاشته بودم ؟
بله(با لحن دختر همسایه بخونین:D)
:))))))) عالی بود 
قانع شدین حالا
؟
این تمام آهنگایی ک من گذاشته بودم
ب همین خاطر شک کردم
https://copy.com/rzjSGlsTSgB8lLZl
لینک واس منکه باز نمیشه
ولی عیب نداره
حرف منو قبول نکنین
اهمیت ندین
ب حافظه ی من شک کنین
عیب نداره
:D
:|

اگه قبلن ها بود ک ب این سادگیا تسلیم نمی شدم ولی تازگیا زود راضی میشن 

ولی این دفعه از حافظه ام کمک نگرفتم . اکانت پیکوفایلم اینو میگه 

یه چیزی بگم؟!
من همه ی پستای ذهنیاتتون رو یادمه به گمونم!
من این آهنگو توشون یادم نمیاد
فک کنم نبودااااا...!

درسته . من هم همینو میگم ولی نرگس خانم مخالفن . 
ایشون هم مث شما حافظخ شون قویه :)
:|
ببخشین
درسته
اون یکی دیگ بود
ولی آهنگ سازاشون یکی بودنا:))
خواهش میکنم :)

مرسی از دقت شما :)
سلام :)
امروز داشتم موسیقی بی کلام گوش میدادم خیلی اتفاقی رسیدم به این آهنگ!
ممنونم
اون قسمت اضطراب آورش عاااااااالیه واسه انجام نقاشی های هیجانی!
باهاش ارتباط برقرار کردم

حرفم رو پس می گیرم :)
تشکر بابت این آهنگ :)
سلام :)
چ خوب ک کمکتون کرده :)
خاااااااااااااهـــــــــــــــــش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)