عقاید یک رامین

یا حتی ی بستنی !

 توجه کردین تو تلویزیون چقدر آگهی قرعه کشی هست ؟؟ فلان بانک میگه صد هزار تا جایزه نفیس میده . دستمال کاغذی میگه 100 تا 206 جایزه میده و ... . این موضوعی از چن سال پیش ذهن منو درگیر کرده ک چرا این همه ک تبلیغ میکنن ولی هیچ وقت برای ما هیچی در نمیاد . حساب سرانگشتی من میگه ک تو این بیست و چن سال ، تعداد کل جایزه ها باید بیشتر از 10 میلیون تا باشه . جمعیت هم ک حدود 70 میلیون نفره . این ینی از هر 7 نفر ی نفر باید تو این 20 سال از این همه قرعی کشی حداقل ی آبمیوه گیری برنده میشد ولی من از هر کی میپرسم میگه تا حالا چیزی نبرده . 


میخام ببینم کدوم افتضاحه ؟ شانس من و اطرافیانم یا محاسبات و استدلال من ؟

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

بعد تازه دیدید ؟!
همیشه هم با اون شخص برنده که مصاحبه می کنن ، یه شخصی بوده که از بچگی آرزوش بوده این چیز رو داشته باشه!!!!!
مثلا تا حالا من ندیدم کسی که برنده شده باشه بگه نه ، من ازین ماشینا داشتم مثلا حالا شد دوتا!
 اره . دقیقا . از بچگیش . نمی دونم چرا واقعا 
تبلیغات دروغ تووش نباشه باید شک کرد بهش !!
سلام :)
اینم ی جرفیه :)
من وقتی به دنیا اومدنم فکر می کنم متوجه می شم که یک بار به اندازه ی کافی خوش شانس بودم که شانس زندگی بهم داده شده دومین بارش دیگه :)))
سلام :)

اره خب این خودش بزرگترین شانسه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)