عقاید یک رامین

از افاضات قدیمی این جانب :))

عدالت ، تقسیم کردن مساوی نعمت ها نیست ؛

مساوی امتحان نگرفتن ، عدالته 

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

سلام :)

متوجه نشدم :|
سلام :)

ینی اینکه متفاوت بودن نعمت هایی ک خدا ب 2 نفر میده معنای بی عدالتی نداره . بی عدالتی وقتیه ک امتحان همه عین هم باشه . حل شد ؟
واو:)
سلام :)
خوبین ؟ 
ی نفر صب کبکش خروس میخوند :)) تا باد چنین بادا 

حیف ک نظرات بسته ست 
سلام. ممنون. شما خوبین?:)
:)))) تازه همین الانم ی عالمه خروس میخونه:D
میترسم آقا. میترسم فعال کنم نظرات و. ولی فعال میکنمش به زودی. خودم دلم واسه نظر داشتن خیلی خیلی تنگ شده:D
ممنون  :)
خیلی هم عالیه . راستی ممنون بابت عکس پشت خیاطی :) 

خب هر جور دوست دارین ادامه بدین . صلاح مملکت خویش خسروان دانند :)

قالب چطور شده ؟؟
خواهش میکنم:)

قالب م خوبه:)

راستی حدس بزنین این روزها من چ آهنگی و مدام گوش میدم؟
شب و ستاره مهدی کرمی ؟؟؟ :)))
یادتون میاد این آهنگو ؟؟ 
:)
یه صبح هوس کردم دانلودش کنم. حالا چند روزه تنها آهنگی که گوش میکنمه:)
ینی درست حدس زدم ؟؟؟؟؟؟؟؟ 
میدوسنتم درست حدس میزنین:D
ولی من اصلا انتظارشو نداشتم ... مگه میشه؟ مگه داریم؟ از بین این همه آهنگ درست بگم :))

آهان
فک کنم بعد از نگرفتن یه ویرگول بذارید من و امثال من بهتر متوجه می شیم :)
بله . حق با شماست :)
:)
ب خودم امیدوار شدم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)